ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گردشگری در ایران| پس از دستورالعملهای پزشکی COVID 19

گردشگری در ایران| پس از دستورالعملهای پزشکی COVID 19

زندگی بعد از Covid 19 مانند سایر نقاط جهان در ایران یکسان نخواهد بود. این خوب است یا بد؟ خوب ، کسی می تواند استدلال کند که می تواند این یا آن باشد. با این حال ، درس های خاصی وجود دارد که باید بدون شک یاد بگیرید. من فقط امیدوارم که مردم از عقل سلیم خود استفاده کنند تا آنچه را که برای همه ما ، انسان ها ، حیوانات ، گیاهان و سیاره ما دنبال می شود ، به دست بیاورند!

دروس اساسی برای یادآوری زندگی پس از کوید 19 در ایران

ما باید فاصله جسمی را مشاهده کنیم ، که قبلاً از آن به عنوان "دوردست اجتماعی" نامیده می شد. فضای شخصی در ایران از گذشته نزدیکتر از آن بود که برخی تحمل کنند ، اما این امر همچنان ادامه داشت که با ادب ایرانی اجازه نمی داد کسی با ذکر این موارد به دیگران توهین کند. اکنون ، این یک موضوع جدی است. بنابراین ، اگر مردم اتفاق بیفتد ، مردم به یکدیگر اخم می کنند.

افرادی که درگیر تجارت مسافرتی در اینجا هستند ، می پرسند بعد از COVID 19 می توانند فعالیت خود را در صنعت گردشگری ایران از سر بگیرند. پاسخ به چندین عامل بستگی دارد

چگونه می توانیم بعد از COVID 19 برای گردشگری ایران آماده شویم؟

شکی نیست که زندگی بسیاری در ایران به این بستگی دارد. هزاران نفر از اپراتورهای تور ، آژانس های مسافرتی هتل ها و اقامتگاه های اکو ، رانندگان ، راهنمایان و غیره وجود دارند که منتظرند ببینند چه روزی فرا می رسد. بهمراه خانواده های آنها ، این پوچ نخواهد بود که بگوییم زندگی 10s هزاران نفر (اگر نه 100 هزار نفر یا بیشتر) بستگی به گردشگری دارد.

در حال حاضر ، برخی از هتل ها در حال باز کردن اقناع ایرانیان برای اقامت در کنار آنها هستند و سعی می کنند آنها را ترغیب کنیم که استانداردهای بهداشتی برای آنها وجود دارد.

مسافران از یک سو باید متقاعد شوند كه سفرهایشان را به درستی انتخاب كرده اند. تصور کنید که شما به عنوان یک ایرانی سفر می کنید و نیاز به اقامت در یک هتل دارید. آیا اتاق ها خوب استریل شده اند؟ آیا با استفاده از آخرین دستورالعمل های پزشکی ، تمام فضاهای داخل هتل ها در برابر Coronavirus ضد عفونی می شوند؟ آیا این دستورالعمل ها بطور مؤثر مستقر شده اند؟ آیا تالارهای صبحانه و رستورانهای هتل مکانهای امنی برای غذا خوردن خواهند بود؟ در مورد فاصله جسمی چطور؟ آیا سایر مسافران یا کارکنان هتل دستورالعمل ها و پروتکل ها را رعایت می کنند؟

هنگام مسافرت ، بسیاری از ایرانیان نیز غذا می خورند. بنابراین ، در مورد رستوران ها چطور؟ آیا اکنون آنها برای اطمینان از شام امن هستند؟ آیا می توان مطمئن بود که دستورالعملهای پزشکی در آنجا به خوبی رعایت شده اند؟ در همه آنها؟

از طرف دیگر ارائه دهندگان خدمات ، باید در مورد آن پروتکل ها بیاموزند و اطمینان حاصل کنند که کارکنان آنها آنها را یاد گرفته اند و آنها را به طور مؤثر و دقیق پیاده سازی می کنند. آیا همه آنها آموخته اند؟ چه می شود اگر مراجعین اقدامات مورد انتظار آنها را رعایت نكنند و زندگی سایر مراجعین یا كاركنان را به خطر بیندازند؟ بنابراین ، زمان افتتاح گردشگری ایران پس از همه گیری COVID 19 به مسافران و ارائه دهندگان خدمات بستگی دارد.


آیا متخصصان گردشگری آماده از سرگیری فعالیت خود هستند؟

صرف نظر از تمام این سؤالات ، این سؤال بسیار مهمی است که باید به آن پاسخ داده شود.

آیا کارکنان هتل و کارکنان شرکت مسافرتی همه به کار خود باز می گردند؟ می دانید که شکاف چند ماهه ممکن است باعث شود برخی از افراد در مورد تغییر شغل خود فکر کنند. این فقط برای ایران نیست. چه کسی می داند چه موقع تجارت دوباره شروع می شود؟ چه مدت باید منتظر ماند و بدون هیچ درآمدی؟ بنابراین ، برخی ممکن است هرگز حاضر نشوند کار خود را متوقف کنند ، به خصوص که بسیاری از آنها حقوق دریافت نمی کنند!

بنابراین ، من تعجب نخواهم کرد ، به خصوص اگر از سرگیری فعالیت های گردشگری در ایران زمان ببرد ، برای دیدن چند نفر آموزش دیده به سمت مشاغل دیگر تغییر جهت داده اند. این اتفاق ضرر بزرگی برای صنعت گردشگری در ایران خواهد بود.

و سوالی در مورد کسانی که برای شروع کار دوباره آماده هستند ، "آیا یک مجموعه آموزشی برای آنها وجود خواهد داشت که یاد بگیرند که چگونه پس از همه گیری COVID 19 رفتار کنند؟" آیا به اندازه کافی موثر خواهد بود که از آنها و مشتریانشان در مقابل کروناویروس محافظت کنید؟ آیا مشتری ها به راحتی در این مورد قانع می شوند؟

حقایقی درباره زمان شروع دوباره این یک تصمیم یک جانبه نیست. اگر ایران آماده ارائه خدمات به گردشگران از داخل و خارج از کشور باشد ، آیا مسافران جهان نیز آماده بازدید از ایران خواهند بود؟

این به چندین عامل بستگی دارد

این بیماری همه گیر حداقل در ایران و کشورهایی که مسافرانی را ارسال می کنند باید پایان یابد شرکت های هواپیمایی بین المللی باید پروازهای خود را از سر بگیرند

شرکت های بیمه باید آماده باشند تا از مسافرانی که به ایران سفر می کنند اطمینان لازم را بدهند.

افراد باید احساس امنیت کنند که زمان سفر و مقصد آنها بی خطر است

بنابراین ، عوامل مختلفی وجود دارد که به دیگران بستگی دارد. این فقط به ما وابسته نیست که چه زمانی باید گردشگری ایران را پس از همه گیری COVID 19 شروع کنیم.همچنین، یک زندگی متفاوت در جهان پس از COVID 19 وجود خواهد داشت.

استرالیا و نیوزلند منطقه عاری از COVID را اعلام کردند تا آغاز جدیدی برای از سرگیری گردشگری بین دو کشور باشد. آنها در حال برنامه ریزی برای شروع گردشگری در بین آگوست سال 2020 هستند. به عبارت دیگر نیوزلند کشوری متفاوت از بسیاری از کشورهای آلوده که اخیراً هیچ مورد جدیدی را برای دو روز متوالی اعلام نکرده است انتظار دارد گردشگری را در مدت سه ماه دوباره آغاز کند! برای واقع بینانه بودن ،گردشگری می تواند در مسافرت های داخلی در یک ماه یا تقریباً در ایران شروع شود اما من شک دارم که این امر قبل از پاییز سال 2020 برای مسافران بین المللی آغاز شود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده