خرید از سراسر دنیا


» رفتاری ذهنی: در مورد وحشت ، همه گیر بودن و اهمیت ذهن آگاهی

رفتاری ذهنی: در مورد وحشت ، همه گیر بودن و اهمیت ذهن آگاهی

بله ، ما می دانیم که در شرایطی از ترس و نگرانی رو به رشد هستیم. بله ، همه گیری دلیل بسیار خوبی برای ترساندن است. نه ، نیازی به وحشت ندارید ، این فقط اوضاع را بدتر می کند.


البته ، قابل درک است که شما وحشت کنید ، اما تا آنجا که ممکن است خود را بیمار نکنید ، وحشت نکنید. درعوض ، به این نکته توجه داشته باشید که دیگران در اطراف شما هستند که نمی توانند سطح هراس و اضطراب خود را کنترل کنند ، و این که افزایش هراس در رسانه ها ، خیابان ها ، سوپر مارکت ها و محافل اجتماعی به عنوان محرک شدید برای وحشت و اضطراب از پیش موجود عمل می کند. اختلالاتی که بسیاری از آنها به سختی در حال بررسی هستند.

در حالی که تمام دنیا برای مبارزه با شیوع بیماری کورون ویروس دست به دست می دهند ، متوجه می شویم که این ویروس مسری نیست بلکه ویروس مسری است.


درست مانند جمعیت مسن از نظر جسمی در برابر ویروس آسیب پذیرتر است ، افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری (OCD) و سایر اختلالات اضطرابی نیز به دلیل شیوع آن و در نتیجه وحشت توده ای احتمال بیشتری را متحمل می شوند.


 بسیاری از مبتلایان به OCD از ترس مداوم از آلودگی و وسواس در مورد تمیز بودن بیش از حد در تمام مدت ، بنابراین اخبار مربوط به آلودگی که هر چند دقیقه ظاهر می شود می تواند ویران کننده باشد.


کسانی که از هیپوکندریازی رنج می برند نیز یک تجربه فوق العاده ناراحت کننده خواهند داشت. حتی آن دسته از ما که از این اختلال رنج نمی بریم ، به طور مداوم در حالت پارانویا بر سر هر سرفه و کجی در گلویم قرار دارد ، تصور کنید این یک بیماری پرتحرک و اضطراب شدید است.


در حالی که درونگرایان جهان از تنهایی تحت الشعاع دولت خود خوشحال می شوند ، برخی دیگر در نگه داشتن مشغول بودن و محاصره خود با مردم ، احساس آرامش می کنند ، این همان چیزی است که آنها را در طول روز به وجود می آورد. زمان قرنطینه و مسافت اجتماعی می تواند برای کسانی که قادر به گذراندن وقت به تنهایی یا در یک فضای نسبتاً محدود نیستند ، بسیار دشوار باشد

اما خبر خوب این است که هیچ کمبود منابع و راهکارهای مقابله ای برای کمک به همه ما وجود ندارد تا از این بیماری همه گیر با هم ، به صورت ایده آل در یک قطعه ، و با سلامت خود دست نخوریم.


21 مارس 2020

اگرچه این ضروری است که شما در ارتباط باشید ، بنابراین می دانید چه اتفاقی در سرتاسر جهان می افتد ، سعی کنید زیاد مطالعه نکنید زیرا ، در این زمان ، این فقط اضطراب شما را بدتر می کند. همچنین اطلاعات بسیار غلطی وجود دارد که کمی از سم زدایی رسانه ها به سهولت در سردرگمی ناشی از هرج و مرج کمک خواهد کرد.


"به اخبار زیاد گوش نکنید. تا زمانی که اقدامات ایمنی را رعایت کنید ، سعی کنید همیشه به فکر ویروس نباشید. و حتی اگر افکار به طور ناخودآگاه به ذهن شما خطور کنند ، خود را مجبور به متوقف کردن کنید ، و اگر هنوز هم نمی توانید ، بگویید که این کلمه بلند بماند ، سپس افکار خود را به جایی دیگر هدایت کنید.


روانپزشک رویال کالج کانادا .

به جای تمرکز روی آنچه را که نمی توانید کنترل کنید ، و به عنوان نتیجه در نتیجه هجوم آوردن ، روی آنچه می توانید کنترل کنید ، تمرکز کنید ، مانند تمیز نگه داشتن دستان ، لمس نکردن صورت خود ، غذا خوردن سالم ، سالم ماندن در خانه در حد امکان و پیروی از موارد زیر اقدامات احتیاطی ایمنی اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO).


اطمینان حاصل کنید که خود را از دوستان یا خانواده خود که ممکن است با اخبار زیاد ، فرضیات ترسناک و پیش بینی ها به استرس تان بیفزایند دور کرده اید.


دکتر هانا توضیح داد که ، ما به عنوان یک جامعه ، باید نسبت به افرادی که از بیماری هراس یا اضطراب رنج می برند ، توجه بیشتری داشته باشیم.


"به احساسات آنها احترام بگذارید. آنها را خاموش نکنید و در عین حال از آنها پشتیبانی کنید ، به آنها کمک کنید یا حداقل به آنها توصیه کنید تا به چیزی مثبت تر فکر کنند. اما مهمتر از همه ، احساسات آنها را به حداقل نرسانید ، زیرا بله ، همه ما مضطرب هستیم ، اما اکنون آنها بیشتر مضطرب هستند.


هانا اضافه کرد: "اگر با یک مشاور یا درمانگر پیگیری کرده اید ، حتماً از طریق تلفن با آنها در تماس باشید."

این زمان می تواند برای ما بسیار زیاد باشد اما برای دیگران کاملاً غیرقابل تحمل است ، بنابراین بیایید سعی کنیم نسبت به هرکسی که ممکن است کمی بیشتر از ما رنج بکشد مورد توجه واقع شویم.


با آگاهی بیشتر از عادت های ناسالم و عدم تناسب اندام ، تیمی از پرمصرف ترین گوروهای سلامتی با سؤالات فریبنده برخورد می کنند تا به شما در رسیدن به سلامتی شما ، جسم و ذهن کمک کنند.


 در میان شیوع کروناویروس ، این چیزی است که ما باید از ایتالیا یاد بگیریم


برای هر کسی که در منطقه ای که تحت تأثیر شیوع COVID-19 زندگی می کند و کار می کند ، کار می کند ، این مهم است که بدانید برای اینکه روال روزانه خود را آنطور که باید سالم نگه داشته باشید ، ضد عفونی کننده دستی باید 24/7 باشد. . به عنوان راهی برای مقابله و مهار شیوع آن ، فعالیتهای اندکی برای جلوگیری از شروع فعالیت وجود دارد.


با نگاهی به آنچه در اروپا ، به ویژه ایتالیا رخ داده است ، این عفونت از تأثیر تنها 56 نفر گرفته تا ابتلا به هزاران نفر افزایش یافته است و منجر به خاموش شدن کل کشور در چشم می شود. شرکت ها کار اجباری از سیاست های خانه را آغاز کردند ، صدها مدرسه و دانشکده بسته و یا به کلاس های آنلاین تبدیل شدند. مسافت اجتماعی مسئولیت همه ما است. این مسئله در مورد وحشت و قرنطینه کردن تنها محافظت از خود نیست بلکه محافظت از دوستان ، خانواده و دیگران در اطراف شماست.


ما با یک چالش جدی روبرو هستیم و گرچه ویروس برای افراد زیر 50 سال به طرز چشمگیری کمتری به نظر می رسد ، افراد جوانتر و سالم تر هنوز هم می توانند به این ویروس آلوده شوند و آن را به سایر افرادی که در معرض خطر هستند و در بعضی موارد تسلیم این بیماری می شوند ، آلوده کنند.


خودشان نکات مهمی برای ما در خاورمیانه وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد. به کسانی از شما که سعی در حفظ روال سالم خود دارند ، همیشه می توانید تمرین معمول خود را انجام دهید ، اما به جای رفتن به سالن ورزشی ، این کار را در خانه خود انجام دهید. از بیرون رفتن به مراکز خرید ، کافی نت یا هر مکان شلوغ خودداری کنید. در امان ماندن و انتخاب مسئولانه باشید.


مهمترین درس برای گرفتن خانه از آنچه در گذشته ایتالیا گذشت این است که این موضوع را جدی بگیرید. منتظر بمانید تا اوضاع قبل از خود قرنطینه شدن ،بهتر شود و قبل از استفاده از اقدامات بهداشتی و ایمنی مناسب ، منتظر بمانید تا اوضاع تشدید نشود. برای انجام کارهای صحیح صبر نکنید.


ایتالیایی ها درسها و پیامهای زیبایی را از ما دور کرده اند ، باید گوش کنیم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده