بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پرفروش ترین کتاب های داستانی در تمام دوران

پرفروش ترین کتاب های داستانی در تمام دوران

کتابها همیشه بخشی از زندگی ما بوده اند.از زمان کودکی ما داستانهای مختلفی را از دنیای داستان و گاهی اوقات غیر داستان خوانده ایم. کتاب ها همیشه در اندازه ها ، زبان ها ، رنگ ها و الگوهای مختلف وجود داشته اند. هر کتابی که از ابتدای زمان نوشته شده است ، حکایت متفاوتی از احساسات مختلف مانند عشق ، نفرت ، دلسوزی ، عصبانیت ، غم و اندوه ، هیجان ، ترس و غیره را نشان می دهد.


احساسات مختلف ، ژانرهای مختلف - هر داستان و غیر داستانی میلیون ها قلب را لمس کرده است. حتی در عصر امروز نیز ، وقتی اکثریت تمایل به بازی های ویدئویی و پخش آنلاین دارند ، میلیون ها نفر وجود دارند که هنوز هم خواندن آنها را ترجیح می دهند. هر کتاب فرار از واقعیت است؛ هر کتاب دری جدید برای دنیای خلاقیت و تخیل است.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


برای احترام به این خلاقیت و ماجراجویی ، کتابهای پرفروش در همه زمان ها که شاید شما قبلاً نیز خوانده اید.

آیا شما به خواندن کتاب علاقمند هستید و روزی چند ساعت را به خواندن کتاب اختصاص داده اید.

پس کتاب خوان باشیم

ولی گاهی چون کتاب‌هایی که خوانده‌ایم ما را جذب نکرده‌اند علاقه چندانی به کتاب خواندن پیدا نمی کنیم ولی گاهی کتاب خوانی ازلذت‌ بخش‌ترین تفریحاتی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و مخصوصا کسانیکه عاشق خواندن هستند. مخصوصا اگر کتاب‌هایی باشند که ارزش بارها خواندن را داشته‌اند. یکی از راه‌هایی که می‌توان با کمک آن به این نتیجه رسید که چه کتابی‌ می‌تواند خواندنی باشد از روی میزان فروش آنهاست.


او: تاریخچه ماجراجویی

در رتبه دهم ، "او: تاریخچه ماجراجویی" نوشته H. Rider Haggard را داریم. این کتاب برای اولین بار در سال 1887 منتشر شد و در سراسر جهان 83 میلیون نسخه فروخته شده است. داستان در مورد استاد ویکتوریا و فرزند فرزندش است که به دنبال یک تمدن گمشده به آفریقا سفر می کند. با پیدا کردن تمدن گمشده ، آنها می فهمند که توسط یک زن جاویدان زیبایی ، قدرت و ظلم خارق العاده اداره می شود.


شیر، جادوگر و کمد لباس

در مکان نهم ما معروف ترین ، "شیر ، جادوگر و کمد لباس" توسط C. S. Lewis را داریم. این کتاب برای اولین بار در سال 1950 منتشر شد و 85 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است. این کتاب اولین قسمت از مجموعه 7 کتاب است و همچنین با عنوان "تواریخ نارنیا: شیر ، جادوگر و کمد لباس" به فیلم سینمایی بلوک تبدیل شده است. داستان فیلم در زمان جنگ جهانی 2 تنظیم شده است ، هنگامی که چهار خواهر و برادر پیتر ، سوزان ، ادموند و لوسی از یک حومه لندن به خانه کشور پروفسور دیجی کرکه تخلیه می شوند و در آنجا با کمد جادویی و دنیای پنهان نارنیا روبرو می شوند.


ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب

به ویژه یکی از بهترین رمان های کودکان ، "ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب" توسط لوئیس کارول در جایگاه هشتم این فهرست قرار دارد. این کتاب برای اولین بار در سال 1865 منتشر شد و از آن زمان تاکنون 100 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است. همه ما داستان آلیس و چگونگی سقوط او در خرگوش را می دانیم ، فقط برای پیدا کردن خودش در سرزمین های عجایب که در آن با شخصیت هایی مانند گربه چشایر در حال پوسیدن روبرو می شود که می تواند در هوای باریک ناپدید شود ، دیوانه هریپی رمزنگار که در معماها صحبت می کند و ملکه آزار دهنده است. از قلبها با عبارت "خاموش با سرشان!" وسواس کرده است. این کتاب در چندین فیلم بزرگ فیلم ، فیلم های متحرک و سریال های کارتونی ساخته شده است.

مطلع شوید که کدام کتاب تعداد نسخه های مختلف را در سراسر جهان فروخته است. و کدام کتاب در جایگاه برتر قرار دارد.


 هابیت

در جایگاه هفتم ، "Hobbit" بسیار معروف "جی. ر. تولکین" را داریم. داستان حول محور هابیت به نام بیلبو باگینز می چرخد ​​که از زندگی راحت و غیر جاه طلبانه ای برخوردار است و بندرت به دور از شیروانی یا انبار خود دورتر می رود. اما زندگی وی مختل می شود وقتی جادوگر گاندالف و گروهی از کوتوله ها روزی به آستان او برسند تا او را در یک ماجراجویی که شامل یورش ها ، جنگ با نیروهای شیطانی ، غول ها و اژدها ها است ، دور بزنند. این کتاب در مقدمه های "ارباب حلقه ها" تنظیم شده است که این کتاب در فیلم های فیلمساز با همین نام ساخته شده است. هابیت اولین کتاب از مجموعه سه کتاب است.


 وآنگاه هیچی نبود

در جایگاه ششم ، رمان نمادین آگاتا کریستی "و سپس هیچ کس وجود ندارد" را در اختیار داریم. این کتاب برای اولین بار در سال 1939 منتشر شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بهترین رمان های هیجان انگیز در تمام دوران دیده شده است. ده غریبه ، هرکدام از پس زمینه های مختلف ، از یک آقای یا خانم U.N. اوون یا یک خانم کنستانس کولمینگ یک تن دعوت می کنند تا برای آخر هفته به این جزیره بیایند. با این حال ، به زودی متوجه می شوند که همه آنها به تنهایی با مرگ روبرو هستند. و درست مثل شعر 10 لحیم کوچک ، مرگ آنها را یک به یک طول می کشد. این کتاب به یک فیلم سینمایی بلوک و نمایش مشهور HBO تبدیل شده است.


قلعه حیوانات

کتاب رمان نوشته جرج اورول، در غالب شخصیت‌های حیوانات یک مزرعه داستانی را روایت می‌کند که قابل پیش بینی نیستند. این کتاب دوری از گزافه گویی، طولانی نویسی و داستان قابل درک آن را بسیار معروف کرده است. اغلب نویسندگان رمان‌ها، به توصیف جزییات برای تصویرسازی بهتر تاکید دارند،اورول از نویسندگانی است که در آثار خود کمتر به این موضوع علاقه‌مند است. یکی از معروف‌ ترین جملات این کتاب «همه با هم برابرند، اما برخی برابرتر هستند» است.


هری پاتر و سنگ جادو

در جایگاه 5 ما هری پاتر و سنگ فلسفه بسیار موفق توسط J. K. Rowling را داریم که اولین کتاب از مجموعه هفت کتاب است. همه ما هری پاتر را دوست داریم و از سفر او می دانیم که به عنوان یکی از بزرگترین کتاب های بزرگسالان در تمام دوران شناخته می شود. سنگ فیلسوف ما را با عزیز هری پاتر ، دوستانش رون و هرمیون ، پروفسور دامبلدور ، دانشکده جادوگران و لرد ولدمورت آشنا می کند. این کتاب به 80 زبان ترجمه شده و در یک فیلم 8 قسمتی ساخته شده است که در کل 7.7 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است ، این کتاب ها به خودی خود بیش از 500 میلیون نسخه فروخته اند که همگی با هم هستند.


نفرتی که تو می‌کاری

شاید این جمله کمی ما را در فکر فرو ببرد و به این فکر کنیم که چرا خود ما علت هستیم. علت دقیقا نفرتی است که ما در انسان‌های اطراف‌مان ایجاد می‌کنیم و وقتی خشونتی علیه ما صورت می‌گیرد همه انگشتان اتهام رو به شخصی است که فوران کرده است. کتاب نفرتی که تو می‌کاری نوشته انجی توماس درباره خشمی است که سفید پوستان در سیاه پوستان ایجاد کرده و حالا بیشتر آنها را مردمانی تهی از تمدن می‌شناسند. زبان روان این کتاب باعث می‌شود شما در تمام فراز و نشیب‌ها خود را احساس کنید و با خنده‌ها بخندید و با گریه‌ها گریه کنید.


شازده کوچولو

 ما معروف "شاهزاده کوچک" توسط آنتوان دو سنت اگزوپری را داریم. داستانهای بسیار کمی به اندازه شاهزاده کوچک به طور گسترده خوانده می شوند و مورد استقبال جهانی قرار می گیرند. شاهزاده کوچک نمایانگر ذهن آزاد کودکان و تلاش مداوم آنها برای پرسیدن سوالات ، درگیر نامرئی بودن و جستجوی اسرار جهان است. این کتاب به 300 زبان و گویش ترجمه شده است. هر ساله 1-2 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش می رسد. آنها همچنین شاهزاده کوچک را به فیلمی تحسین شده نتفلیکس تبدیل کرده اند.


دون کیشوت

در وهله اول ، ما رمان مشهور اسپانیایی "دون کیشوت" اثر میگل دو سروانتس را داریم. این نخستین بار در سال 1612 منتشر شد و از آن زمان تاکنون ، این کتاب 500 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است. داستان زیر آلونسو کویجانو است ، که ثابت می کند که جوانمردی در واقع هرگز نمی میرد. در اصل به عنوان تقلیدی از عاشقانه های جوانمردی دیده می شد


عشق سال‌های وبا نوشته گابریل گارسیا ماکز

 تمام شور و هیجان عشق را از دوران نوجوانی تا میانسالی روایت می‌کند. اتفاقا این کتاب به علت توصیف‌های بی نظیر جزییات و ظرافت‌ها معروف است. نویسنده در این کتاب، تصویرهای ناب و تکرار نشدنی‌ای به مخاطب القا می‌کند از حال شیدایی عشق جنون‌آمیز تا تقدس غم دوران جدایی.


فاوست جدال بین خدا و شیطان

کتاب فاوست نوشته یوهان ولفگانگ فون گوته تنها یک کتاب نیست؛ بلکه تولد یک فرهنگ است. این کتاب جزو آثار کلاسیک اروپا است و جدالی بین خدا و شیطان را روایت می‌کند. از دید منتقدان روایت این داستان از دید گوته بهترین بوده است و می‌توانیم این کتاب را سرآغازی بر تاریخ فلسفه غرب بدانیم.


داستان دو شهر

 ما معروف ترین "داستان دو شهر" توسط چارلز دیکنز است. این رمان قبل از انقلاب فرانسه و در لندن و پاریس تنظیم شده است. این داستان از گرفتاری دهقانان فرانسوی که توسط اشرافیت فرانسه در سالهای منتهی به انقلاب آزار داده شده است ، حکایت می کند. وحشیگری مربوطه که انقلابیون نسبت به اشراف سابق در سالهای اولیه انقلاب نشان دادند و بسیاری از موازی های اجتماعی ناآرام با زندگی در لندن در همان مدت زمانی. این همه وقایع را با زندگی همه شخصیت های اصلی رمان درهم می آمیزد.


لیستی از پرفروش ترین کتابها

فروپاشی: نوشته هدی صابر از نشر پارسه

نیایش چرنوبیل: اثر سوتلانا آلکساندرونا آلکسویچ با ترجمه الهام کامرانی

تبارشناسی جریان‌های سیاسی و آسیب‌شناسی در ایران: نوشته اسماعیل آزادی

طاقت زندگی و مرگم نیست: نویسنده مویان با ترجمه مهدی غبرایی و سحر قدیمی

ادبیات علیه استبداد: نوشته پیتر فین و پترا کووی تبا رجمه بیژن اشتری

پاپ و مرتد: نوشته مایکل وایت ترجمه فروغ پوریاوری

دریاس و جسدها: بختیار علی و مریوان حلبچه‌ای

دختری که اسم‌اش را دوست نداشت: الیف شافاک با ترجمه حسین بخشی

هوانورد: نوشته یوگنی ودالازکین با ترجمه زینب یونسی

روشنگری شگفت‌انگیز پروفسور کارنینا: نوشته استیون لوکس با ترجمه مانی صالحی‌علامه

ملت عشق: نوشته الیف شافاک با ترجمه ارسلان‌ فصیحی‌

سمفونی مردگان: نوشته عباس معروفی

سال بلوا: نوشته عباس معروفی

تسلی بخشی‌های فلسفه: نوشته آلن دوباتن با ترجمه عرفان ثابتی

عشق در زمان وبا: نوشته گابریل‌ گارسیا مارکز با ترجمه بهمن فرزانه

برتری خفیف: نوشته جف اولسون با ترجمه لطیف احمدپور

باب اسرار: نوشته احمد امید با ترجمه ارسلان فصیحی

پله پله تا اوج: نوشته زیگ‌ زیگلار با ترجمه مهناز فاتحی

آرامش در پرتو ایمان: نوشته جوئل اوستین با ترجمه شبنم سمیعیان

هر روز پنجشنبه است: نوشته جوئل اوستین با ترجمه شبنم سمیعیان

راهنمای مردن با گیاهان دارویی: نوشته عطیه عطارزاده

تفریحات ایرانیان: نوشته رودی مته با ترجمه مانی صالحی‌علامه

شدن: نوشته میشل اوباما ترجمه سودابه قیصری از نشر پارسه

مغازه‌ خودکشی: نوشته ژان تولی با ترجمه احسان کرم‌ویسی

روزگار رفته: نوشته سوتلانا الکساندرونا الکسیویچ ترجمه فروغ پوریاوری

حاشیه نشین‌های اروپا: نوشته فرهاد پیربال

خالکوب آشوویتس: نوشته هدر موریس ترجمه سودابه قیصری

ساکن خانه دیگران: نوشته محمدرضا زمانی

ایکیگای(راز ژاپنی‌ها داشتن عمری طولانی و زندگی شاد): هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس با ترجمه گلی نژادی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده