خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تأثیر جهانی بیماری همه گیر کورونا ویروس از فضا

 تأثیر جهانی بیماری همه گیر کورونا ویروس از فضا

فاصله اجتماعی باعث می شود سیاره زمین مانند یک شهر ارواح به نظر برسد.


واکنش جهانی به بیماری همه گیر ویروس کرونا آنقدر شدید است که از فضا قابل مشاهده است.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

با اعلام سازمان بهداشت جهانی شیوع بیماری Covid-19 را یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرد ، چه کسی می داند بعد از این چه اتفاقی خواهد افتاد.


با افزایش عفونت ها ، مردم از ترس فلج می شوند. برنامه های سفر لغو می شود ، بسیاری از شهرها در سراسر جهان نزدیک به شهرهای ارواح هستند و بسیاری از آنها در قرنطینه خانگی خود تحمیل زندگی می کنن

از آنجایی که مردم در سراسر جهان در خانه می مانند و " دوری اجتماعی " را تمرین می کنند ، ماهواره ها منظره ای باورنکردنی از آنچه که قبلاً برخی از شلوغ ترین مکان های روی کره زمین بودند ، گرفته شده اند ، که اکنون در مقابل تاج ویروس ویران شده اند. 


از فرودگاه های متروکه و مقصد های توریستی گرفته تا بزرگراه های خالی و مراکز خرید متروکه ، این تصاویر از ماهواره های جهانی MaxV's WorldView یک نگاه عجیب و غریب از تأثیرات گسترده در همه گیر جهانی ارائه می دهد ، که حتی پرجمعیت ترین شهرها را به شهرهای ارواح تبدیل کرده است.


در حالی که این تصاویر از فضا نشان می دهد که چگونه جمعیت و ترافیک به نظر می رسد از چهره زمین از بین رفته اند ، آنها همچنین ساختارهای جدیدی را نشان می دهند که در سرتاسر جهان دیده می شود: بیمارستان های موقت که برای مقابله با هجوم بیماران مبتلا به بحرانی ساخته می شوند. 


تصاویر ماکارار دو تأسیسات پزشکی "پاپ آپ" را نشان می دهد که در ووهان چین ساخته شده اند ، جایی که منشاء آن رمان است. این ماهواره ها همچنین نمایی از یک مرکز آزمایش Coronavirus را در آلمان و یک استادیوم فوتبال در سائو پائولو ، برزیل ، که به یک بیمارستان تبدیل شده است ، ضبط کردند.


ماكسار در پاسخ به كروناویروس تصاویر ماهواره ای اخیر ما را برای ساختن تأسیسات پزشکی در حال اسكن كردن است. به نظر می رسد كه اینها به آرامی در بیمارستان ها ، مناطق ورزشی و سایر مناطق و در سایر مناطق ظاهر می شوند." "ما انتظار داریم در روزها / هفته های آینده تعداد بیشتری از این امکانات را ایجاد کنیم

ترجمه شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده