خرید از سراسر دنیا


» چگونه انگیزه خود را افزایش دهیم

چگونه انگیزه خود را افزایش دهیم

برای چند نکته و تمرین ساده برای افزایش انگیزه شما ، ما همین حالا شروع خواهیم کرد.

برای نشان دادن اعتماد به نفس یک ژست پر قدرت گرفته و بگویید شروع جدیدی خواهید داشت.

مقداری شکلات به عنوان جایزه و افزایش انرژی بخورید.

چگونه انگیزه شخصی را افزایش دهیم فقط کافی نیست منتظر الهام باشید، یکی از مهمترین عواملی که باعث ایجاد انگیزه در کارمندان می شود ،هر چند وقت یکبار سخت کوشی آنها را شناخته و تشویق کنید و اهداف کوچک و قابل اندازه گیری تعیین کنید. استراحت منظم داشته باشیم

مهم است که سعی نکنید خود را گول بزنید. برای شروع بهبود انگیزه ، زمان نمایش خود را کاهش دهید ، خواب خود را افزایش دهید

میتوانید وقتیکه فعالیتی را شروع کنید،از همان اول هدف خود را به درستی مشخص کرده و اینکه چرا ما باید اینکار انجام داده و متاسفانه بسیاری از افراد فقط از روی احساس اولیه و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه هدفی فعالیت خود بدون برنامه ریزی را شروع می کنند و وقتی نمی توانند به نتیجه مورد دلخواه دست پیدا کنند، دلسرد شده و انگیزه خود را از دست می دهند.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

مشخص کردن قابلیت های خود

قابلیت ها و توانایی خود را هر شخصی دارد و تعیین فعالیت ها و هدف هایی که فراتر از قابلیت ها است، باعث میشود که شما نتوانید به آن دست پیدا کنید.

تصمیم از روی احساس

زمانی که خیلی عصبانی هستید و زمانیکه خیلی خوشحالید تصمیم نگیرید؛هر تصمیم از روی احساس آن لحظه شما است. زمانیکه احساس شما بر وجودتان غلبه کند، به درستی قادر به تصمیم گیری نیستید و ممکن است تصمیم هایی بگیرید که هیچ تناسبی با موقعیت و توانایی شما نداشته باشد. در هنگامیکه احساس بر وجود شما غلبه کرده است، به گوشه ای پناه برده و اجازه بدهید تا کمی آرام شوید و سپس برای انجام فعالیت یا تعیین هدف خود تصمیم بگیرید.

تقویت انگیزه

کارهای بزرگ انرژی بیشتر نسبت به کارهای کوچک از شما می گیرد و از این رو باعث زودتر خسته تر شدنتان می شود و در نتیجه باعث کاهش نشاط و انگیزه شما خواهد شد. کارها و فعالیت های خود را به اندازه کوچک تر تقسیم بندی کنید و بر اساس یک برنامه هر کدام را مرحله به مرحله انجام دهید. 

شروع روز با جملات مثبت

همگی ما در زندگی خود مشکلات داریم و اگر قرار باشد که مشکلاتمان را همیشه با زندگی خود همراه کرده،نه تنها افسردگی می گیریم و باعث دلسردی و از دست دادن انگیزه میشود.صبح وقتی که از خواب بلند میشوید،به جای اینکه به روز گذشته و مشکلات و اتفاقات پیش آمده فکر کنید، روز جاری خود را در نظر بگیرید.

از خود این سوالات را در صبح بپرسید:امروز قرار است که من چه کاری را انجام دهم؟

  • چه فعالیتی را باید تمام کنم؟
  • هدف اصلی من چیست؟

در واقع به فقط به هدف اصلی خود فکر کنید و هر عاملی را که از صبح ممکن است بر هدف شما تاثیر منفی بگذارد، در همان موقع کنار بگذارید.

خواندن زندگی بزرگان

 موفقیتها تصادفی نیست و یک شبه به دست نیامده است.همه افرادی در جهان به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده اند، سختیهای زیادی را کشیده اند؛ ولی دست از تلاش برنداشته و انگیزه خود را ازدست نداده اند. مطالعه زندگی بزرگان می تواند باعث تقویت انگیزه شما شود.

درس گرفتن از شکست

مانند یک مرحله بدانید که در آن می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را بدست بیاورید. زندگی بسیاری از افراد موفق را مطالعه کنید، تنها عامل پیروزی خود را شکست و درس گرفتن از آن دانسته اند.

عامل دید منفی

از مهم ترین عامل ها دید منفی است که باعث بی انگیزگی و دلسرد شما می شود. کار حتما به شکست می انجامد، هیچ ثمره ای نخواهد داشت، بیش از من هزاران نفر آن را انجام داده اند؛ اما نتوانسته اند که موفق شوند و مانند این ها از نمونه جمله هایی انگیزش منفی هستند که باید از گفتن و تکرار آن ها به شدت خودداری کنید.

 هدف تمام فکر شما نباشد

برای رسیدن به هدف تمام تلاش خود را انجام دهید ولی برای دستیابی به آن باید از مسیرها و ابزارهای مختلفی استفاده کنید.پس قبل از شروع تمامی نکات، مسیر، تکنیک و غیره را باعث کمک شما برای دستیابی به هدف می شود،در طول مسیر خود به مشکل برنخورید تا انگیزه شما کاهش دهد.

مقایسه کردن

در زمانیکه مبتدی هستید به حرفه ای شدن فکر کنید ولی خود را با آنها مقایسه نکنید. مقایسه خود با آنها باعث دلسردی سریع شما میشود. آن ها برای دستیابی به چنین جایگاهی سال ها تلاش کرده اند و ازاین شما به جای مقایسه بهتر است که به دنبال درس هایی از آن ها باشید.

بسیاری از شکست ها به دلیل نا آگاهی است ومطالعه و افزایش دانش باشید.ناآگاهی که با مطالعه روزانه می توان جلوی بسیاری از آن ها را گرفت.ساعتی از وقت خود را به مطالعه و یادگیری اختصاص داده تا کمتر به مشکلات بر بخورید و بدانید در صورت بروز چه واکنشی را نشان دهید.

شروع هر کاری سخت و سخت تر از آن، ادامه دادن کار است.بدانیدیک راه پروپیچ و خمی را سپری کرده تا به هدف خود دست پیدا کنید. خود را برای این مساله آماده کرده تا انگیزه شما را در برابر هر موضوعی حفظ می کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده