خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» صحیح نوشتن صفحه درباره ما - هشت نکته

صحیح نوشتن صفحه درباره ما - هشت نکته

صفحه درباره ما شامل چه اطلاعاتی است؟

ساخت یک صفحه درباره ما می تواند در ایجاد روابط پایدار با مشتریان به شما کمک کند که چگونه ارتباط برقرار کنید .

هدف اصلی صفحه درباره ما این است که به بازدید کنندگان خود نگاهی بیندازید به عنوان یک شخص یا یک کسب و کار 

صفحه "درباره ما" شما یکی از مهمترین صفحات وب سایت شماست و باید به خوبی طراحی شود.

شما به صفحه درباره ما احتیاج دارید ، اما از کجا شروع می کنید؟ در اینجا مواردی ذکر شده و نحوه سازماندهی اطلاعات شما آورده شده است

قوانینی در طراحی سایت وجود دارد برای جذب کاربران و بهبود رتبه سایت بسیار موثر است و گرافیک و طراحی سایت چه ارتباطی با سئو دارد؟

مثلا یک فروشگاه با تبلیغات زیاد مشتریان زیادی رو به سوی خود کشانده و زمانیکه مشتریان وارد فروشگاه میشوند با ظاهر و دکور نامرتب ، نبودن راهنمای مناسب و نور مناسب در فروشگاه روبرو شده و همه این موارد باعث میشود که مشتری بدون خرید یا با خرید کم فروشگاه را ترک کند.

 فکر کنید وارد سایتی شدید که با سئو سایت مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده ولی به دلیل طراحی نامناسب آن سایت و نبود اطلاعات و راهنمایی درست در سایت مشتریان آن وبسایت را ترک میکنند و دیگر به آن سایت باز نگردند. پس در نتیجه سئو و طراحی مانند دو ستون برای یک وبسایت هستند که نبود هر کدام میتواند تاثیر منفی بر سایت بگذارد.

طراحی صفحه درباره ما

هدف اصلی در سئو سایت افزایش رتبه و در نهایت خرید و بازدید از سایت است.مواردی که باعث افزایش خرید می شود صفحه درباره ما است . از انجا که امروزه بیشتر خرید ها به صورت اینترنتی انجام میشود ، کاربران قبل از اینکه شروع به خرید کنند برای افزایش اعتماد و کسب اطلاعات درباره ان سایت به دنبال آدرس و اطلاعاتی درباره فروشگاه هستندوچون از طریق اینترنت وارد صفحه شما شده هیچ شناختی از شما ندارنند.

در این رابطه صفحه تماس با ما و درباره ما اگر شامل اطلاعات قابل اعتمادی باشند ، که مشتری بتواند اطلاعات مناسبی از انها به دست اورد، مشتری خرید خود را نهایی میکند، به خصوص در طراحی سایتهای تازه تاسیس این صفحات خیلی مهم هستند.

رعایت هشت نکته در طراحی صفحه درباره ما

نادیده گرفتن صفحه در باره ما

بعضی از سایتها چنین صفحه ای اصلا ندارنند. زیرا تعدادی از مدیران صفحه درباره ما را با صفحه تماس با ما اشتباه میگیرند و اطلاعات درباره شرکت یا خودشان را در این صفحه می نویسند.

این دو صفحه کاملا مجزا هستند:

تماس با ما شامل اطلاعاتی است که کاربر سایت از طریق آن میتواند با شما ارتباط برقرار کند مانند آدرس ، تلفن ها، ایمیل و ….

کاربر از طریق اطلاعات صفحه درباره ما کاربر از طریق آن میتواند با شما، شرکت ، اهدافتان ، سوابق و تاریخچه شما بیشتر آشنا شود.

در نظر نگرفتن این صفحه باعث میشود تمام تلاش و زحمت سئوکارها به عدم اطمینان کاربران به سایت از بین برود و سایت شما را ترک کنند.

گذاشتن نام های معتبری در صفحه

صفحه درباره ما نباید درباره اهداف و تاریخچه صحبت کرد. البته میتواند باعث جذب کاربران و اطمینان آنها شود ولی این مطالب به تنهایی کافی نیستند و باید نمایشگاه ها ، سمینارها،وجوایز گرفته شده و نام رئیس و کارمندان مهم شرکت و راههای برقرای ارتباط با آنها اورده شود. کاربران هر چه اطلاعات بیشتری درباره شما بدانند راحتتر به شما اطمینان میکنند.

شفاف و واضح بودن ماهیت شما

ماهیت کار در یک فروشگاه اینترنتی باید مشخص باشد تا کاربر با خواندن مطالب بتواند بیشتر با حوزه کسب و کار شما آشنا شود و جواب اینکه این فروشگاه چه کار میکند؟ کجا هستند ؟ قصد فروش چه کالایی و خدماتی را دارد ؟ را بگیرید،. کاربران باید بتوانند جواب این سوال خود را بگیرند

از متن طولانی و خسته کننده بپرهیزید.

متن ها باید ساده و قابل فهم باشد متن های طولانی و سنگین و خیلی رسمی باعث سردگمی و خستگی کاربران میشود و اصول نگارشی در آن رعایت شده باشد.

استفاده از ویدئو

ویدئو بیشترین تاثیر را در جذب کاربران دارد. با قرار دادن ویدئو کوتاهی که در آن درباره کسب و کار خودتان توضیح داده اید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

صفحه درباره ما

در این صفحه از توانایی خود در قالب شرکت بیان کنید تا بتوانید مورد توجه کاربر قرار بگیرید.در صفحه درباره ما باید درباره شرکت و ماهیت کار آن صحبت شود زیرا کاربر قصد خرید از فروشگاه را دارد و هویت افراد برای کاربر کاربردی ندارد.

استفاده از ادبیات مناسب

باید از ادبیات ساده و گویا و مناسب استفاده کرد. و همچنین صفحه درباره ما نباید شامل تبلیغات باشد. ولی استفاده از تصاویر محل کسب و کار مانند فروشگاه ، کارخانه ، شرکت و تصاویری از نمایشگاه ها و سمینارها و عکس های پرسنل و مدیران و گواهینامه ها و تقدیر نامه ها میتواند بر روی جذب مشتری اثر بگذارد.

معرفی مشتریان شاخص

مشتریان خاص و آوردن اظهار نظراتشان باعث میشود که کاربران اعتماد بیشتری به شما داشته باشند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده