بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» کار در خارج از دفتر چگونه به نفع شرکت شما است

کار در خارج از دفتر چگونه به نفع شرکت شما است

بسیاری از افراد آرزو دارند که از خانه کار کنند ، اما بیشتر آنها در واقع مجبور به این کار نیستند. با این حال ، ممکن است هر روز مراجعه به دفتر کار بهترین سبک کار نباشد. با توسعه این فناوری ، کار در خارج از دفتر واقع گرایانه تر و سودمندتر شد. در این مقاله مزایای کار در خانه را بررسی کنید ، و ممکن است ایده ثابت شما در مورد اینکه در دفتر کار نیستید تغییر کند.

صدای کارمندان

آیا کارمندان واقعاً مایل به کار در خارج از دفتر خود هستند؟ بله آنها هستند. با توجه به بررسی بیش از 500 حرفه ای انجام در سراسر شرکت، تقریباً 90٪ افراد می خواهند حداقل 1 روز در هفته خارج از دفتر کار کنند.5/77 درصد معتقدند که انعطاف پذیری می تواند باعث بهره وری بیشتر آنها در کار شود.

تعجب آور نیست که برخی از کارمندان کار در خانه را به دریافت حقوق بیشتر ترجیح می دهند. این می تواند یک راه حل عالی برای تجارت شما باشد که به کارکنان اجازه دهید حداقل هفته ای یک بار از خانه کار کنند تا انگیزه کار کارمندان را افزایش دهند.

این اجازه را به کارمندان بدهید که بتوانند از راه دور و در مکانی که احساس راحتی بیشتری دارند، کار کنند

همچنین بهتر است از روش‌های سنتی برای مدیریت کارمندان استفاده نشود.البته اگر نمی‌خواهید تمام کارمندان از خانه کار کنند، می‌توانید یک روز در هفته را انتخاب کنید تا آن‌ها در خانه یا مکانی که راحت‌ تر هستند، به‌کارشان مشغول شوند. با این روش مشاهده خواهید کرد که چقدر کارمندان می‌توانند بهتر کار کنند.

5 دلیل برای اینکه کارمندان باید از خانه کار کنند  

مزایای مختلفی وجود دارد که کار در خارج از دفتر کار را با تحقیقات اثبات می کند. اگر موارد زیر به نفع شرکت شما است ، باید به طور جدی اجازه دهید کارمندان از خانه کار کنند.

خلاقیت را بهبود ببخشید

محیط برای کارمندان بسیار مهم است ، به ویژه برای کسانی که ایده های خلاقانه در مورد کارشان لازم است. دفاتر ممکن است بهترین مکان برای تفکر کارگران در خارج از چارچوب نباشد زیرا این کار اغلب مسطح است و باعث می شود مردم از حضور در آنها بیچاره شوند. کار در خارج از دفتر از بسیاری جهات باعث تحریک افراد می شود و به آنها کمک می کند تا خلاقیت بیشتری داشته باشند. زیرا این احساس که شرکت آنها را کنترل می کند ، خود را برای رسیدن به یک مسئله خلاقانه یا حل ایده دلسرد می کند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده