دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سیستم رزرواسیون آنلاین رستوران ها چیست؟

سیستم رزرواسیون آنلاین رستوران ها چیست؟

سیستم رزرواسیون آنلاین برای رستوران ها و کافه ها

بیایید این جمله را با بیانیه ای شروع کنیم که اکثر ما می توانیم با آن موافق باشیم:

صنعت خدمات غذایی سخت است. 

از سرآشپزها گرفته تا سرورها ، میزان استرس کارکنان در رستوران ها و کافه ها اغلب بسیار زیاد است. سفارشات باید به موقع انجام شوند. انتظارات مشتری باید مدیریت شود. انبوهی از وظایف پشت صحنه که باید تکمیل شوند ، از تمیز کردن همه کارها گرفته تا مدیریت کارکنان و برنامه ریزی ها. ظاهراً هرگز به پایان نمی رسد.

ناگفته نماند از وضعیت همه گیر فعلی ما که همه رستورانها و کافه های فلج در سراسر جهان را دارد. با گذشت روزها ، محدودیت ها و دستورالعمل های بیشتری اعمال می شود که کارکنان خدمات غذایی نه تنها باید از آنها آگاهی داشته باشند بلکه از آنها استفاده کنند. روشهای دور از دسترس و بدون تماس با مشتری به یک قاعده جدید تبدیل شده است. 

سوال این است که ، در میان این همه آشوب چگونه می توانید رزروهای خود در رستوران را بهتر مدیریت کنید؟

پاسخ به سیستم پیاده سازی آنلاین است. 

این مسئله در اینجا وجود دارد: جستجوی Google برای "سیستم رزرواسیون آنلاین" احتمالاً تعداد نامحدودی از گزینه ها را برای انتخاب شما به وجود می آورد. این احتمال وجود دارد که در نهایت با فلج تصمیم گیری در تلاش باشید تا بهترین گزینه را برای رستوران یا کافه خود انتخاب کنید. 

ما در اینجا لیستی از 6 بهترین گزینه موجود در بازار را داریم که به شما کمک می کند گزینه های خود را محدود کنید. 

اکنون ، برای کسانی که فکر می کنند سیستم رزرواسیون آنلاین دقیقاً چه چیزی را تشکیل می دهد ، شاید یک توضیح کوتاه مناسب باشد.

سیستم رزرواسیون آنلاین چیست؟

وقتی کلمات "سیستم رزرواسیون آنلاین" را می خوانید ، کاملاً صریح به نظر می رسد ، درست نیست؟ یک سیستم رزرواسیون که به صورت آنلاین قابل دسترسی است. 

تمرکز اصلی سیستم رزرواسیون آنلاین این است که به مشتریان راهی برای رزرو دهید بدون اینکه هرگز مجبور شوید قدم به قدم خود بگذارید یا تماس تلفنی برقرار کنید. 

سوال این است که ، چه مزایای دیگری می توانید از سیستم رزرواسیون آنلاین دریافت کنید؟

بدون رزرو اضافی

رزرو دستی می تواند یک کابوس باشد. با چقدر شلوغ بودن رستوران ها ، اشتباه کردن و رزرو کردن بیش از حد ، آسان است. وقتی این اتفاق می افتد ، نه تنها سطح استرس به سقف برخورد می کند ، بلکه درک مشتری از تأسیس شما در توالت فرنگی به پایان می رسد. این در نهایت به لطف چشم انداز منفی نسبت به تجارت شما منجر به از دست دادن درآمد می شود.

خوشبختانه با یک سیستم رزرواسیون آنلاین می توانید به طور کلی از این مشکل جلوگیری کنید. این نرم افزار به شما اجازه نمی دهد بیش از حد مجاز خود رزرو کنید. با استفاده از جداول ، مشتریان نمی توانند تا زمان موجود بعدی رزرو کنند. 

Cloud-Based Restaurant POS- A Game Changer for the Industry

با توجه به اینکه 10 درصد از مردم ساعات کاملاً نامنظم و غیرقابل پیش بینی کار می کنند ، مشاغل مختلف صنایع از ایده رزرو 24 ساعته 7 روز استقبال می کنند. حتی DMV و آرایشگاه ها نیز به آن مراجعه کرده اند.

رستوران ها تفاوتی ندارند. امکان رزرو به محض ورود مشتری به شما کمک می کند تا رزروهای کلی شما افزایش یابد. مشتریان از شما برای افزایش قابلیت دسترسی خود تشکر می کنند.

بهره وری

رزرو رستوران اغلب از طریق تلفن انجام می شود. وقتی چنین اتفاقی می افتد ، شخصی که در کارمندان است مجبور است 5 دقیقه از روز خود را صرف ثبت رزرو کند.

اگرچه 5 دقیقه در صنایع دیگر زیاد به نظر نمی رسد ، اما می تواند در طول ساعات شلوغی در یک رستوران احساس بدی ایجاد کند.

با یک سیستم رزرواسیون آنلاین مشتریان می توانند رزروهای خود را انجام دهند ، که به معنای واقعی کلمه کل کار را از بین می برد. دیگر قطع نمی شود. اوقات شلوغ شما می تواند بدون مشکل ادامه داشته باشد.

همانطور که می بینید ، مزایای سیستم های رزرواسیون آنلاین باعث می شود که آنها بسیار موثرتر از نمونه های کاغذی خود باشند که با مشکلات زیادی روبرو هستند .

Restaurant POS at Rs 25000/number | Bakery Software, रेस्टोरेंट मैनेजमेंट  सॉफ्टवेयर, रेस्टोरेंट प्रबंधन सॉफ्टवेयर - Info Cart Technologies, Kozhikode  | ID: 17676473155

چگونه سیستم های رزرو آنلاین را ارزیابی کردیم

بنابراین ، اکنون که به مهارت سیستم رزرواسیون آنلاین کاملاً آشنا هستید ، بیایید در مورد آنچه که به دنبال آن می گشتیم و آنچه را که در هنگام انتخاب بهترین از بهترین موارد در نظر گرفتیم ، صحبت کنیم. 

قیمت

انصافاً ، قیمت چیزی است که هنگام خرید هر چیزی باید به آن توجه شود . فقط نرم افزار نیست. 

با استفاده از سیستم های رزرواسیون آنلاین ، لزوماً انتخاب ارزانترین سیستم نیست. این در مورد گرفتن بهترین مقدار یا ROI است. برخی از سیستم های رزرو آنلاین ممکن است هزینه بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند ، اما این بدان معنی نیست که باید از آنها اجتناب کنید. برخی از ویژگی ها یا قابلیت ها وجود دارد که باعث می شود قیمت بالاتری ارزش آن را داشته باشد. 

راحتی در استفاده

ببینید ، ما در حال حاضر در مورد اینکه چقدر کارگران رستوران و کافه شلوغ و پر استرس می توانند هنگام پر شدن میزها کار کنند ، تمام تلاش خود را انجام داده ایم. به همین دلیل است که یک سیستم رزرواسیون آنلاین عالی باید به راحتی قابل استفاده باشد. این هم برای پرسنل و هم برای مشتریان صدق می کند. 

برای کارمندان ، استفاده آسان از سیستم رزرواسیون آنلاین به این معنی است که آنها نگران انحنای یادگیری در شلوغ ترین زمان ها نخواهند بود. مبارزه با نرم افزارهای غیرشهودی در هنگام معامله با مشتریان کاملاً ایده آل نیست.

برای مشتریان ، اگر استفاده از قسمت رزرو سیستم رزرواسیون آنلاین شما دشوار باشد ، ممکن است فقط به سراغ یکی از رقبای شما بروند.

عملکرد تقویم

بدیهی است ، هنگامی که شما با هر زمانبندی از هر نوع سر و کار دارید ، تقویم جنبه اصلی آن است. سیستم رزرواسیون آنلاین تفاوتی ندارد.

آنچه مهم است انعطاف پذیری عملکرد تقویم برای نیازهای خاص شماست. اساساً تقویم باید بتواند دقیقاً همان کاری را انجام دهد که برای انجام آن لازم است. 

ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

ویژگی های CRM دقیقاً اولین چیزی نیست که هنگام بحث در مورد سیستم های رزرو آنلاین به ذهن خطور می کند. مسئله این است که ، ارتباط با مشتری در صنعت خدمات غذایی بیش از هر زمان دیگری مهم است. اگر می خواهید یک مشتری وفادار پرورش دهید ، می خواهید تا آنجا که ممکن است بینش مشتری خود را بدست آورید.

برخی از ویژگی های ارزشمند CRM عبارتند از:

اطلاعات جمعیتی مشتری

گزارش خودکار مشتری

نظرسنجی های بازخورد

ایمیل ها و متن ها را پیگیری کنید

اگر می خواهید در رقابت خود گام بردارید ، این ویژگی ها می توانند بینش اضافی مورد نیاز شما را فراهم کنند.

حمایت کردن

بدیهی است که استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین با کاربرد آسان یک الزام است. ما قبلاً در مورد آن بحث کردیم. با این حال ، حتی بهترین نرم افزار نیز می تواند مسائل یا جنبه های پیچیده تری داشته باشد.

در اینجا پشتیبانی فنی موثر وارد می شود. اگر می خواهید سیستم رزرواسیون آنلاین را پیاده سازی کنید ، می خواهید با استفاده از یکی از دو روش معمول پشتیبانی فناوری ، ارائه دهنده را انتخاب کنید:

گپ پشتیبانی فنی و زنده

یک مرکز راهنمایی فناوری

هر یک از این دو روش مناسب است. تا زمانی که بتوانید به مسائل مشترک بپردازید ، کاملاً واضح هستید. 

6 بهترین سیستم رزرواسیون آنلاین 

شما فواید آن را می دانید. شما از معیارهایی که ما برای ارزیابی استفاده کردیم آگاه هستید. وقت آن است که به لیست برویم. 

بدیهی است که ، اگر اینترنت را جستجو کنید ، سیستم های مختلف رزرو آنلاین را پیدا خواهیدکرد. این 6 موردی است که ما انتخاب کرده ایم و بالاتر از بقیه هستند. 

1. Skiplino Lite

آیا واقعاً می توانیم لیستی از بهترین سیستم های رزرواسیون آنلاین بدون درج Skiplino Lite داشته باشیم؟

ما اینجا هستیم تا از آن پلاگین پشتیبان تهیه کنیم. از این گذشته ، اگر اسكپلینو لایت را در این برنامه گنجانده باشیم ، وظیفه خود را انجام نمی دهیم و اعتقاد نداریم كه این یكی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای رستوران ها و كافه ها است. 

با شروع قیمت گذاری ، Skiplino Lite با یک قیمت برای یک مجموعه ویژگی ، آن را ساده نگه می دارد. اسکیپلینو به جای اینکه در مورد اینکه کدام یک از سطوح خدمات شما می خواهید و ویژگی های مورد نیاز خود را تأمل کنید ، حدس می زند از معادله خارج می شود. تنها تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا می خواهید ماهانه بپردازید یا سالانه ، و به کسانی که هزینه سالانه را پرداخت می کنند تخفیف کمی تعلق می گیرد. 

در مرحله بعدی ، با استفاده از Skiplino Lite به بسیاری از ویژگی های اصلی مورد نظر در سیستم رزرواسیون آنلاین دسترسی پیدا خواهید کرد ، از جمله:

رزرو از راه دور

یک برنامه داخلی برای مشتریان

اعلان های پیامکی برای مشتریان

یک برنامه نمایش برای شماره مشتری

در اینجا جایی است که اسکلپینو واقعاً می درخشد. با استفاده از برنامه سرپرست ، شما می توانید از طریق تجزیه و تحلیل و گزارش ها بینش ارزشمندی در مورد تجارت خود کسب کنید. سپس می توانید از این اطلاعات برای پیشبرد تلاش های خود در زمینه بازاریابی و ارتباط با مشتری استفاده کنید. 

ویژگی های تجزیه و تحلیل و گزارشگری Skiplino Lite می تواند به شما اطلاعات و ویژگی هایی از جمله:

عملکرد کارکنان

اطلاعات جمعیتی مشتری

نظرسنجی بازخورد مشتری 

گزارش در مورد آمار رزرو

سرانجام ، Skiplino Lite در بیش از 5 دقیقه به راحتی قابل تنظیم است. لازم نیست نگران جنگیدن با یک نرم افزار پیچیده باشید. 

با داشتن تمام این قابلیت ها و یک داشبورد آسان برای استفاده ، قرار دادن Skiplino Lite در میان بهترین سیستم های رزرو آنلاین کاری بی فایده است. به علاوه ، شما یک دوره 7 روزه آزمایشی رایگان دریافت می کنید! 

هنگام مشاهده صفحه قیمت گذاری Eat App ، اولین چیزی که متوجه خواهید شد دو طبقه جداگانه است. ردیف ارزان تر واقعاً شما را بیش از حد از دست نمی دهد ، اگرچه ادغام سفارشی با برنامه های دیگر کم است. 

همچنین ، مانند Skiplino ، اگر هزینه سالانه پرداخت را انتخاب کنید ، تخفیف اندکی نیز در نظر گرفته شده است. فقط چیزی است که قبل از تصمیم گیری در مورد آن فکر کنید. 

تا آنجا که ویژگی ها وجود دارد ، Eat App دارای بسیاری از ویژگی های اصلی مورد انتظار شما است ، از جمله:

رزرو آنلاین

یک داشبورد مدیریت جدول

اعلان های پیامکی هنگام باز شدن میز

ویژگی های تجزیه و تحلیل

یک ویژگی جالب و جذاب دیگر با Eat App سیستم سفارش آنلاین آنهاست که می تواند برای مدیریت سفارشات برداشت و تحویل استفاده شود. از آنجا که قبلاً در مورد چگونگی برقراری تماس های تلفنی متعدد در طول یک سرویس شلوغ صحبت کرده ایم ، قطعاً حذف منبع دیگر تماس های تلفنی طولانی یک جایزه است. 

ویژگی های بیشمار و سطح بالای عملکرد آنها باعث می شود که هنگام انتخاب سیستم رزرواسیون آنلاین قابل تأمل باشند.

عاقلانه یک سیستم رزرواسیون آنلاین است که در واقع بیشتر از سیستم رزرواسیون به عنوان CRM رستوران به بازار عرضه می شود. با این حال ، آنها به طور قطع علائم و ویژگی های اصلی سیستم رزرواسیون را از دست نمی دهند.

قطعا ، به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

یک داشبورد مدیریت جدول

رزرو آنلاین و رزرو از طریق یک برنامه تلفن همراه

مرورها از داشبورد دقیق قابل دسترسی است

تجزیه و تحلیل پیشرفته

همچنین با در نظر داشتن امنیت داده ها ، رعایت استانداردهای انطباق و ایمن و مطمئن نگه داشتن اطلاعات مهمان ساخته شده است. 

تا آنجا که به قیمت گذاری می پردازد ، Wising در واقع ردیف های خاصی ندارد ، در عوض قیمت خدمات خود را بر اساس نیازهای خاص و اندازه کسب و کار انتخاب می کند. با این حال ، طبق گفته کاپیترا ، نرخ آنها از 150 دلار در ماه آغاز می شود.  

با تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد ، بررسی عاقلانه فکر بدی نیست. 

میز باز

OpenTable جالب است زیرا در واقع دو طرف دارد. سمت غذاخوری OpenTable به معنای یافتن رستوران هایی با دهانه ورودی برای رزرو با استفاده از یک نوار جستجو ، مشابه Google است. 

با این وجود OpenTable همچنین یک سیستم رزرواسیون آنلاین برای رستوران ها و کافه ها دارد. نرم افزار آنها دارای ویژگی های مختلفی از جمله:

رزرو بدون تماس

یک برنامه داشبورد برای بررسی رزروها ، لغو ها ، افراد VIP و سایر اطلاعات مربوطه

یک داشبورد مدیریت جدول روشن و مختصر

ویژگی های پیشرفته CRM

یکی از جنبه های برجسته OpenTable ویژگی های بازاریابی آنها است که به شما امکان می دهد رستوران خود را به شبکه غذاخوری های آنها که از خدمات آنها استفاده می کنند ، بازاریابی کنید. این قطعاً می تواند در طولانی مدت به تجارت شما کمک کند. 

برای قیمت گذاری ، OpenTable دارای سه سطح مختلف قیمت با هزینه های متفاوت است. اولین آنها ارزانترین است که ماهانه 29 دلار در می آید. با این حال ، این فاقد مدیریت جدول و ادغام های سطح بالاتر از سطح دوم با هزینه بیشتر است. بسیاری از قابلیت های سطح بالای بازاریابی در پشت رده های بالاتر قفل شده اند ، که قطعاً باید مورد توجه قرار گیرد. 

اگرچه فهمیدن مدل قیمت گذاری ممکن است کمی گیج کننده باشد ، اما بدون شک OpenTable دارای ویژگی های بسیار مملو است. برای کسانی که بدنبال انبوهی از عملکرد هستند ، آنها گزینه ای هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. 

کتاب زوماتو

آنچه در مورد Zomato Book خوب است این است که آنها ویدیویی را ارائه می دهند که نحوه سیستم رزرواسیون آنلاین آنها را مستقیماً در صفحه اصلی آنها توضیح می دهد. از آنجا که بسیاری ،یادگیری راز طریق ویدئو را به صفحات ویژگی های پیچیده ترجیح می دهند ، این قطعاً یک امتیاز مثبت است. 

Zomato Book دارای ویژگی های اصلی است که ما با هر سیستم رزرو آنلاین در لیست خود در مورد آنها صحبت کرده ایم ، از جمله:

مدیریت میز هوشمند

رزرو آنلاین ، یا از وب سایت شما یا مستقیماً از طریق Zomato

مدیریت کارکنان 

تجزیه و تحلیل

متأسفانه ، زوماتو بوک صفحه قیمت گذاری ارائه نمی دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها باید سوالی در این زمینه انجام دهید. با این وجود ، اگر انتخاب کنید که با کتاب Zomato همراه شوید ، ممکن است ارزش آن را داشته باشد. 

Sagenda انتخاب جالبی است زیرا مستقیماً در صنعت خدمات غذایی به بازار عرضه نمی شود ، اما با تنظیمات مناسب می تواند یک سیستم رزرو آنلاین مناسب باشد. 

بنابراین ، اگر در واقع برای رستوران ها طراحی نشده است ، چرا باید آن را در این لیست قرار دهید؟

خوب ، برای مبتدیان ، Sagenda یک بستر رایگان رزرو است. تنها زمانی که باید پرداخت کنید این است که اگر یکی از سه "ماژول" آنها را در نظر بگیرید ، عبارتند از:

ماژول پی پال برای پرداخت آنلاین

ماژول پیام کوتاه برای یادآوری ها

سفارشی سازی ایمیل برای یادآوری ها و بازاریابی ایمیل 

تا آنجا که ویژگی ها وجود دارد ، با Sagenda ، شما دریافت خواهید کرد:

رزرو آنلاین

ادغام در وب سایت شما

محدودیت صفر در رزروها

گرچه Sagenda ایده آل ترین راه حل برای رستوران ها نیست ، اما بر اساس جنبه رایگان ارزش ذکر دارد. برای رستوران های کاملاً جدیدی که فاقد منابع لازم برای به دست آوردن سیستم های رزرو آنلاین گران تر هستند ، Sagenda را بررسی کنید و نسخه های نمایشی آنها را تماشا کنید تا ببینید آیا می تواند برای شما مفید باشد یا خیر. 

خلاصه سیستم های رزرو آنلاین

ما آنچه را که یک سیستم رزرواسیون آنلاین به دنبال دارد ، پوشش داده ایم ما در مورد برخی از مزایا صحبت کرده ایم. ما حتی 6 مورد از بهترین انتخاب های خود را ذکر کرده ایم. 

سوال این است که آیا شما می خواهید اقدامی انجام دهید و سیستم رزرواسیون آنلاین را پیاده سازی کنید؟

پاسخ باید مثبت باشد. احتمال این است که بیشتر رقابت شما استفاده از آنهاست. هرچه زمان می گذرد ، امکان صرفه جویی در رزرو آنلاین به طور گسترده ای توسط افراد شام در سراسر جهان مورد جستجو قرار می گیرد. 

با دانستن این موضوع ، بررسی این 6 گزینه و پیاده سازی سیستم رزرواسیون آنلاین در اسرع وقت برای شما منفی نخواهد بود. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده