خرید از سراسر دنیا


» مکانهای مجازی - مزایا ، معیارهای انتخاب

مکانهای مجازی - مزایا ، معیارهای انتخاب

بیشتر افراد بدلیل شیوع ویروس کرونا به طور معمول موقت یا دائم شغل خود را از دست داده اند. پردازش پرداخت آنلاین

یکی از راه های ایجاد خودکفایی در خانه و خانواده است که علاوه بر اشتغال زایی و ایجاد درآمد برای افراد، کاهش بیکاری در جامعه و تولید ثروت، به تولید ملی افزوده و خدمتی برای دیگران محسوب می شود. مشاغل مجازی به علت مزایای بسیار و همچنین رشد روز افزون فناوری و تکنولوژی، در اقتصاد بسیار مورد توجه بوده است. هدف این مقاله، آشنایی با مشاغل اینترنتی وایده پردازی در جهت بهبود آن و افزایش درآمد است. روش این مقاله، تحلیلی_ پژوهشی است که مطالب آن از کتب کتابخانه ای و الکترونیکی و تحلیل و بررسی آنها صورت گرفته است. پژوهش ها نشان داده است که مشاغل اینترنتی، به عنوان پردرآمدترین مشاغل، علاوه بر مزیت هایی برای صاحبان آن، منافعی برای مشتریان هم دارد که شامل: فرصت انتخاب گسترده، امکان مقایسه قیمت ها، آشنایی با ویژگی های محصولات، آسانی خرید را برای آنها به ارمغان می آورد و امروزه گرایش های عمومی به سمت آن در حال حرکت است. مشاغل مجازی به نوعی، به افراد آزادی عمل داده است وهمچنین برای برخی، فرصت آموزش های آنلاین را فراهم اورده است در این مقاله سعی شده است که آشناییتی با انواع مشاغل مجازی اعم از: طراحی اپلیکیشن های کاربردی، طراحی وب،مشاوره اینترنتی، فروش مستقیم محصولات و فروشگاه های اینترنتی به عمل آید و هم چنین در این مقاله ایده هایی جهت افزایش مشتریان ارائه گردیده است.از ابتدای شروع قرنطینه در کشورهای مختلف، مردم به خرید اینترنتی روی آوردند و آمازون یکی از شرکت های محبوبی بود که گزارش هایی از موفقیت آن منتشر شد. در اواسط ماه آوریل فروشش به ثانیه ای ۱۱ هزار دلار رسید. سهام آمازون هم رکورد شکست اما دو هفته بعد حسابداران شرکت آمازون اعلام کردند با انتشار گزارش عملکرد سه ماهه متوجه شده اند که بعد از سالها برای اولین بار آمازون ضرر کرده است

با این وجود ، در میان همه این اخبار بد کاملاً یک پوشش وجود دارد. شرکتهایی که اجازه کار از راه دور را می دهند در طول سال گذشته افزایش یافته است. بیشتر مشاغل برای ادامه کار با محدودیت های همیشه در حال تغییر ، در حالی که هنوز هم می توانید عملکرد خود را حفظ کنید و کارآیی داشته باشید ، اجازه دورکاری را داده اند.

با رونق اینترنت و فضای مجازی و همچنین تلفیق تکنولوژی با تجارت یک نوع کسب و کار به وجود آمده است که به نوع خود یک انقلاب صنعتی به شمار می آید.می توان گفت کسب و کارهای مجازی امروزه تاثیرات مثبتی را بر اقتصاد و خرید و فروش آنلاین گذاشته است ، به خصوص در شرایط کنونی که به علت شیوع ویروس کرونا مشاغل سنتی در رکود به سر می برند این کسب و کارهای اینترنتی رونق خوبی یافته اند. امروزه کسب وکارهای اینترنتی از تنوع بسیار بالایی برخوردارند اما به طور کلی این مشاغل را می‌توان به 10 گروه کلی ایجاد اجتماعات آنلاین،خرید، فروش و حراج کالاهای مختلف، تبلیغات،ارائه خدمات تخصصی ،ایجاد فناوری اطلاعات، اخبار و آموزش در زمینه های مختلف علمی، هنری، اقتصادی، فرهنگی و غیره ،تهیه و ارائه نرم‌افزارهای مختلف کاربردی ،چند رسانه‌ای یا مالتی مدیا،پیوستن به شبکه های واسطه گری،خدمات مربوط به ایمیل وسرمایه گذاری مشترک تقسیم بندی کرد.کارآفرینی در اینترنت بسیار ساده‌تر از کارآفرینی در فضای خارج از اینترنت است، به خصوص که این گونه کسب و کارها نیاز زیادی به سرمایه اولیه ندارند . تسهیل شرایط، فرهنگسازی، بهبود زیرساخت ها، حمایت های لازم از کارآفرینان در این فضا و برطرف کردن موانع آن می تواند چشم انداز روشنی را برای رونق اقتصادی فراهم کند.

علاوه بر این ، مشاغل قادر به استفاده از روند رو به رشد کسب و کار هستند:

 کسب و کار های مجازی چیست؟آیا صنعت و کسب و کار من نیز می تواند از مکان های مجازی استفاده کند؟

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

 ما برای درک بهتر این پدیده همه مواردی را که باید در مورد مکان های مجازی بدانید توضیح خواهیم داد.در جهان ، آمریکا بیشترین حجم مبادلات اقتصادی را زمینه کسب و کارهای اینترنتی به خود اختصاص داده و بعد از آن قاره سبز اروپا قرار دارد. آمارها گویای آن است که 78 درصد از مردم بالای 15 سال آمریکا حداقل یک بار در سال خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند .همچنین آمارهای اقتصادی می گویند میزان کاربران شبکه های اجتماعی در آینده ای نه چندان دور به بیش از 3 میلیارد نفر خواهد رسید که این رقم یقینا می تواند بر توسعه و رونق کسب و کارهای اینترنتی تاثیر شگرفی بگذارد.

مشاغل دارای ریسک متوسط تا زیاد در سه گروه قرار دارند.دسته اول مشاغلی هستند که با شیوع کرونا به دلیل مراقبت‌های بهداشتی خانواده ها با کاهش شدید تقاضا روبرو شده‌اند. مانند خدمات آژانس‌های مسافرتی، هتل ها، حمل و نقل مسافر

دسته دوم مشاغلی که به دلیل اعمال قرنطینه با محدودیت عرضه خدمات و کالاها مواجه شده اند. مانند عمده‌فروشی و خرده فروشی، مشاوره های حقوقی و حسابداری، مدیریتی و غیره 

دسته سوم، مشاغلی که با تعطیلی مواجه شده اند. مانند مشاغل آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها

مکانهای مجازی - مزایا ، معیارهای انتخاب مکان مجازی چیست؟

به عبارت ساده تر ، ممکن است مکان مجازی ارائه خدمات به مشتریان ، به صورت مجازی باشد. به عبارت دیگر ، هیچ جلسه حضوری در آن وجود ندارد. اگرچه این کار برای هر صنعتی امکان پذیر نخواهد بود (در مورد صنایعی که می توانند از آن بهره های زیادی ببرند ، به طور خلاصه صحبت خواهیم کرد ، نگران نباشید) ، اما برای بسیاری از صنایع مختلف ، فضا و مکان های مجازی می توانند کاملاً تغییر دهنده بازی باشند.

بسیاری از مشاغل مستقر در مکان های مجازی سایر عناصر تجاری مجازی را نیز به عنوان مثال استخدام کارمندان از راه دور اجرا می کنند. رمز اصلی این عمل ارتباط بی عیب و نقص و باز است. با پیشرفت های عمده در ارتباطات ، مشاغل می توانند با استفاده از تعدادی کانال مختلف ، از جمله:

پیامک زدن

پست الکترونیک

گفتگوی زنده

برنامه های مختلفی که در اطراف مدیریت محل کار طراحی شده اند

به عبارت دیگر ، بررسی و برقراری ارتباط نزدیک با کارمندان از راه دور هرگز آسان نبوده است. بیشتر نظریه های مشابه در مورد ارائه خدمات با استفاده از مکان مجازی صدق می کند ، درصورتی که صنعتی که در آن هستید می توانید به آن اجازه دهید.

صنایعی که می توانند از مکان مجازی بهره مند شوند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هر صنعتی نمی تواند از مکان مجازی بهره مند شود.

با این حال ، ممکن است از تعداد زیادی از صنایع که می توانند از آنها استفاده کنند ، متعجب شده ایدبعضی از آنها ممکن است اولین چیزی نباشد که وقتی به طور کلی به تجارت مجازی فکر می کنید ، به ذهن شما خطور می کند.

مخابرات

صنعت ارتباطات از راه دور معمولاً از مکان های مجازی استفاده می کند ، خصوصاً در مورد پشتیبانی فناوری.

به عنوان مثال ، بگویید که با بخشهایی از شبکه خانگی خود مشکل داشتید. بسته به مسئله موجود ، یک شرکت ارتباطات از راه دور می تواند بدون هیچ گونه قدم گذاشتن در خانه ، در روند عیب یابی به شما کمک کند. با استفاده از برخی از ابزارهای مکان یابی خاص ، آنها می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و حتی به شما نشان دهند دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا مشکل حل شود.

دارایی، سرمایه گذاری

صنعت مالی امور دیگر است که از نظر فنی برای عملکرد صحیح به جلسات حضوری نیاز ندارد.

یک نمونه عالی برای این امر می تواند مشاور مالی باشد که با استفاده از ابزار مناسب مکان یابی و بهره گیری از فضا و محیط مجازی ، آنها جلسات خود را به صورت مجازی ملاقات می کنند و به هر گونه سوالات پاسخ می دهند و یا مشکلات احتمالی مشتری خود را حل کنند. همه بدون هیچ گونه تماس حضوری

بازار یابی

به نظر شما می توانید مکان های مجازی مناسب صنعت بازاریابی ساخته شده اند.

بیشتر کارهایی که توسط بنگاه های بازاریابی انجام می شود ، شامل محصولات تولیدی نامشهود است ، از جمله:

بازاریابی محتوا

تبلیغات گوگل

بازاریابی ایمیلی

شبکه های اجتماعی کار می کنند

از آنجا که این کار به صورت دیجیتالی تولید می شود ، نیاز به چندانی به جلسات حضوری ندارد. بنگاه های بازاریابی می تواند مکان های مجازی را برای جلسات خود تولید کند و تمام تماس های حضوری را از بین ببرند.

مکانهای مجازی - مزایا ، معیارهای انتخاب

مراقبت های بهداشتی

صنعت بهداشت و درمان در حال حاضر به سرعت در حال ورود به دنیای دیجیتال است. از اجرای برنامه انتصاب های پزشک گرفته تا افزایش خدمات پزشکی از راه دور ، اقدامات بهداشتی شروع به درک مزایا و مزایای استفاده از فرآیندهای دیجیتالی بیشتر می کنند.

در حالی که بدیهی است که همه قرارهای مراقبت های بهداشتی به صورت مجازی قابل انجام نیستند ، اما بیماران همچنان می توانند نگرانی ها یا سوالات خود را با استفاده از ابزارهای مکان یابی مجازی حل کنند. این کمک می کند تا یک سیستم کارآمدتر نه تنها برای این بیماران بلکه برای خود متخصصان نیز ایجاد شود.

تحصیلات

حتی با همه گیر شدن بیماری ، کودکان هنوز هم به آموزش نیاز دارند. خوشبختانه ، بسیاری از موسسات در حال درک این مسئله هستند که هنوز میتوان آموزش صحیح را به طور مجازی دریافت کرد.

یادگیری با فاصله ممکن است بسیاری از وضعیت ایده آل برای بچه ها را نداشته باشد اما واقعا در حال حاضر گزینه بهتری وجود ندارد. با تمام محدودیت ها و الزامات فاصله اجتماعی در مدارس ، بخش آموزش مطمئناً می تواند از مکان های مجازی بهره مند شود.

مکانهای مجازی - مزایا ، معیارهای انتخاب

مشاور املاک

در اکثر بنگاه های املاک موجود در سراسر جهان، نمایش خانه عملا به صورت آنلاین انجام شده است.

شرکت های املاک و مستغلات که یک مکان مجازی را اداره می کند ، به ویژه در افرادی که دائما مشغول کار هستند و در حال رفتن و آمدند ،این امر بسیار آسان شده است

مزایای مکان های مجازی

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

با در اختیار داشتن همه این اطلاعات در مورد مکان های مجازی و با استفاده از مکان مجازی چه مشکلی در تجارت سنتی برطرف می شود؟

مجازی شدن یک مزایای بسیار دارد. با این حال ، برای ادامه این موضوع ، ما بهترین مزایای مکان های مجازی را پوشش دادیم.

دسترسی

با استفاده از مکان های مجازی ، دسترسی به بالاترین حد مجاز رسیده است.

به عنوان مقایسه ، بیایید به برخی از شرکت های ارتباطی راه دور خود را برگردیم. برای یک ویژگی عادی شبکه خانگی ، خدمات سنتی با ورود به سیستم فناوری شبکه به خانه شما و سرویس دهی با مشکل انجام می شود.

بدیهی است که ، لازم نیست توضیح دهید که چرا این یک مشکل عظیم در شرایط فعلی ما است ، اما اگر همه چیز را انتخاب کنید حذف کنید ، چه باید کرد؟

برای کسانی که در خارج از شهر زندگی می کنند ، به موقع نشان می دهد فن آوری شبکه برای حل مشکلات می تواند چالش برانگیز باشد. برای انجام و رزرو خیلی از امور می توانید در خانه بمانید.

ابزارهای مکان یابی اجازه می دهد تا این فرایند را از طریق یک چت تصویری ساده انجام دهید. شرکت های مخابراتی می توانند از طریق تماس با ما در صورت نیاز به کمک ،مشکلات را سریع تر حل کنند.

هر زمان ، دسترسی بیشتر و بیشتر می شود. دسترسی به خدمات شما آسان تر است

خدمات مشتری

کارکنان شما می توانند زمان کمتری را برای مدیریت صف و زمان بیشتری را برای رسیدگی و حل مسائل یا نگرانی های مشتری صرف کنند.

بهداشت و درمان نمونه بارزی از این موضوع را ارائه می دهد. به دلیل پیشرفت در پزشکی از راه دور ، بیماران بیشتری می توانند نگرانی های غیر فوری را به موقع برطرف کنند.

به طور معمول ، بیماران باید یک قرار ملاقات رزرو کنند ، در یک تاریخ مشخص حاضر شوند ، در اتاق انتظار منتظر بمانند تا نام آنها به صدا در بیاید و در نهایت می توانند به پزشک مراجعه کنند. با یک نرم افزار مکان یابی می توان از تمام این رفت و آمد های غیرضروری جلوگیری کرد. با پاسخ دادن به سوالات و رفع نگرانی ها با استفاده از یک ابزار مکان مجازی ، متخصصان بهداشت می توانند تعداد بیمارانی را که می توانند در روز ببینند به شدت افزایش دهند.

این افزایش کارایی امکان خدمات بسیار برتر را فراهم می کند.مشتری یا مشتریانی که به طور کارآمد و به موقع خدماتی به آنها ارائه می شوند ، به مراتب بیشتر علائم مثبت تجارت یا عملکرد شما را مشاهده می کنند.

بدون لمس / ایمنی

اگرچه بحث در مورد مزایای بی انتها مهم است ، محدودیت های مبتنی بر COVID احتمالاً حداقل برای مدتی طولانی وجود دارند ، بنابراین این نکته هنوز مهم است.

برای اکثر مشاغل فعال بصورت حضوری ، معمولاً از مکان انتظار برای مشتریان یا مشتریانی که صبورانه منتظر سرویس دهی نوبت خود هستند استفاده می شود. در روزهای شلوغ ، این اتاق های انتظار می توانند به سرعت شلوغ شوند. با تمام الزامات فاصله گذاری اجتماعی در حال حاضر ، می توان فهمید که چرا این کار ساده نیست.

خوشبختانه اتاق های انتظار فیزیکی در مقایسه با مکان های مجازی کاملاً غیرضروری هستند. مشتریان یا مراجعین به سادگی صف مجازی شما را وارد می کنند ، منتظر می مانند تا نوبت خدمت آنها برسد و سپس با یک نماینده تماس برقرار می کنند. تماس انسانی صفر مورد نیاز است.

از نظر بسیاری ، بیماری همه گیر تنها دلیل اهمیت داشتن صف انتظار و روش سرویس بدون تماس است. انبوهی از افراد هستند که حتی بدون وجود ویروس نیز در انبوه جمعیت مضطرب می شوند. به همین دلیل است که داشتن روشی در ارائه خدمات مجازی حتی پس از بازگشت به شرایط عادی بسیار به نفع مشتریان و مراجعین شما خواهد بود.

مصرف منابع

دنیای تجارت به دو منبع اصلی فراوان نیاز دارد:

پول

زمان

سوال این است که چگونه مکان های مجازی به شما امکان می دهد هر دو را ذخیره کنید؟

خوب ، در مورد یک مشاور مالی با یک دفتر برای جلسات حضوری فکر کنید. اگر هر مشتری نیاز داشته باشد که برای هر جلسه تا دفتر کار خود را طی کند ، زمان نامعلومی برای رفت و آمد صرف می شود.

با استفاده از یک ابزار مکان مجازی ، نه تنها در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و می توانید روزانه مشتری های بیشتری را ببینید ، بلکه مشتریان مجبور نیستند که به فضای دفتری خود رفت و آمد کنند و در وقت خود صرفه جویی می کنند. با استفاده از یک ابزار مکان مجازی ، می توانید از هر کجا که بخواهید جلسه ای برگزار کنید ، در حالی که مشتری شما می تواند با لباس خواب در خانه بنشیند. راحت است ، نه؟

با استفاده از همین مثال ، فضای دفتر کار شما هزینه دارد. برای آن باید هم قبض اجاره و هم آب و برق پرداخت کنید. اگر به جای آن از مکان مجازی استفاده می کنید ، چه می کنید؟ شما در اصل دفتر خود را وارد دنیای دیجیتال می کنید. با افزایش سرسام آور قیمت اجاره ، مطمئناً پس انداز این گزینه را قابل تأمل می کند.

انتخاب بهترین ابزار مکان مجاز

در طول این پست ، ما چند بار "ابزار مکان مجازی" را ذکر کرده ایم.

ابزار مکانی مکان یابی را می توان به روشهای مختلفی برای تعریف کرد ، اما به ساده ترین شکل ممکن است ، آنها باید در دو جنبه اصلی طراحی شوند:

1. یک بستر گپ تصویری برای استفاده از آن

2. توانایی رزرو از طریق راه دور یا مدیریت صفحات به صورت مجازی قرار می گیرد

بدون این دو مفهوم کلیدی ، یک ابزار مکانی مجازی واقعاً قابل اثبات نیست. با این شرایط ، چند ویژگی اضافی وجود دارد که اگر ساختنی نیست اما قطعاً مزایای اضافی را برای شما ایجاد می کند.

پردازش پرداخت آنلاین

برای اینکه یک سرویس کاملاً مجازی باشد ، نمی توانید از روش پرداخت حضوری استفاده کنید.

اما اگر شما از ابزار مکانی مجازی خود برای پرداخت استفاده کنید ، لازم است تا از شرایط و ابزار پرداخت آنلاین و فناوری های نوین بهره ببرید

یادآوری های انتصاب

قرارهای فراموش شده آفتی برای مشاغل است. حتی کسانی که در یک محیط مجازی فعالیت می کنند.

انتخاب یک ابزار مکانی مجازی که یادآوری قرار ملاقات داخلی را می تواند نمایش دهد. با استفاده از آن ، من می خواهم یکی دیگر از دو روش اعلان را انتخاب کنم:

1. یادآوری پیامکی

2. یادآوری ایمیل

صرف نظر از این که کدام روش را انتخاب کنید ، هنگام یادآوری به آنها کمترین زمان ملاقات را از دست می دهد.

گزارش و تجزیه و تحلیل

ویژگی های گزارش خودکار و تجزیه و تحلیل برای یک ابزار مکانی مجازی در خارج از کشور بیش از حد حیاتی به نظر نمی رسد ، اما وقتی کار را با آنها شروع کردید ، دیگر نمی توانید برگردید.

این ویژگی ها می توانند به ردیابی مهم باشند ، زیرا مهمترین ویژگی های آنها کمک های مختلفی است ، مانند:

• تاریخچه قرار ملاقات مشتری

• جمعیت شناسی

• عملکرد شعبه مجازی

• عملکرد کارکنان یا نمایندگان

بدون وجود این ویژگی ها ، شما می توانید بیشتر اطلاعات مربوط به خود را به صورت دستی یا با یک برنامه اضافی ردیابی و ضبط کنید. هر دو گزینه ناکارآمد.

محصول شعبه مجازی Skiplino نمونه ای عالی از یک ابزار مکانی مجازی است که می تواند در همه این جبهه ها ارائه شود. علاوه بر همه این نکات ، اسکیپلینو ویژگی های خارق العاده دیگری مانند:

• یک راه حل نوین مبتنی بر ابر (داده ایمن و ایمن)

• بستری که حداقل 5 دقیقه قابل انجام است

• کاربران نامحدود

• ایمیل اختصاصی و پشتیبانی تلفنی

با توجه به گزینه هایی که در بازار وجود دارد ، جستجوی شما برای یافتن ابزار مناسب مکان مجازی در هر صورت دشوار است. اگر می خواهید جستجو کنید ، فقط اگر شاخه مجازی را کنترل کنید ، بررسی کنید.

سوالات متداول درباره ابزار مکان مجاز

"آیا من کاملا مجازی هستم؟"

اصلاً! اجرای کاملاً مجازی برای افرادی که ترجیح می دهند از صفحات مجازی استفاده کنند در حالی که حضور دارند برای افرادی که این را ترجیح می دهند کاملاً مجاز است.

"چگونه می توانم مشوق کننده خدمات مجازی شوم؟"

ارتباط آزاد و یک توضیح واضح در مورد چگونگی استفاده از خدمات در پایان به مشتری باعث ایجاد تشویق مشتری می شود برای تغییر روش های قدیمی به روش جدید.

خلاصه مکانهای مجازی

چرا ، مجهز به همه این اطلاعات در مورد مکان های مجازی ، چه اقدامی انجام می شود؟

به بیان ساده ، اگر در صنعتی هستید که می توانید از مکان های مجازی بهره مند شوید ، چرا از آن استفاده نمی کنید؟ مقدار زیاد وقت و هزینه ای است که می توانید پس از انداز کنید بسیار ارزشمند است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده