بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پادکست های برتر که باید زنان گوش دهند

پادکست های برتر که باید زنان گوش دهند

با تفکر درباره وضعیت کنونی جهان ، همه ما نیاز به یک استراحت کوتاه و فرار از واقعیت داریم. اگر می‌خواهید بدانید در دنیای اطرافتان چه خبر است و از همه‌جا باخبر شوید، پادکست فارسی دایجست برای شما آماده‌شده است. این پادکست روایات فرهنگی مذهبی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و را مانند یک داستان ساده شرح می‌دهد. همین ساده‌گویی هم باعث شده که مخاطبان با هر رده سنی و با هر دانش پیش‌زمینه‌ای از شنیدنش لذت ببرند.

پادکست چیست؟

پادکست یک فایل صوتی محتوایی و قابل دانلوده که هر کسی می‌تواند هر وقت که بخواد بهش گوش کند؛ از طریق اپلیکیشن یا نرم‌افزار پادکست، وب‌سایت یا حتی اسپیکر هوشمند. اما پادکست خیلی بیشتر از یک فایل دیجیتال شنیداریی است.

پادکست یک رسانه‌ شنیداری است، برخی به آن وبلاگ صوتی هم میگویند. به زبان ساده، پادکست رادیوی اینترنتی که با این تفاوت می‌توانید هروقت خواستید دانلودش کنید یا آنلاین بهش گوش بدید. بر خلاف برنامه‌های رادیویی، پادکست‌ها خیلی شخصی و صمیمی‌تر اند و در مدت زمان، سبک و قالب، کاملا آزاد و متنوع‌اند

پادکست را کجا و چطور بشنویم؟

اینترنت پره از پادکست‌های رایگان و متنوع فارسی و زبان‌های دیگه و پیداکردن و گوش دادن به اونها خیلی ساده‌ است:

اولین قدم اینه که پادکست‌پخش‌کن (پادگیر یا پادکست‌خوان) مناسب خودمون رو پیدا کنیم، یک اپلیکیشن پخش و دانلود پادکست خوب که با سلیقه و نیاز ما جور باشد. برای موبایل و برای دسکتاپ (کامپیوتر و لپ‌تاپ‌).

عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت

پادکست پاراگراف وداستان هایی از قلب تاریخ

تاریخ چیزهایی را روایت می‌کند که ممکن است بارها و بارها از زیر خروارها داستان چند هزارساله، پرونده‌اش رو بیاید و دوباره و چند باره تکرار شود. اگر می‌خواهید بدانید که اجداد ما چه بر سرشان آمده و چرا کار بشر به اینجا رسیده، پادکستی که داستانی‌های بی‌نظیر و شنیدنی تاریخ در آن روایت می‌شود.

 پادکست ساگا؛ روایت افسانه‌ها و اسطوره‌های سرزمین‌های دور

داستان‌های اساطیری طرفدارهای خاص خودشان را دارند. در این روایت­ها، افسانه‌ها دنبال می‌شوند. افسانه‌هایی که گاهی با هیچ منطقی نمی‌توان آن‌ها را توجیه کرد. اگر به اسطوره‌ها و افسانه‌های سرزمین‌های دور مانند خدایان یونان باستان علاقه دارید، 

هلی تاک؛ پادکستی برای رسیدن به موفقیت

مایکروسافت چی شد که به اینجا رسید و تا این اندازه پیشرفت کرد؟ یا چه چیزی پشت پرده شرکت خودروسازی تسلا وجود دارد که آن را در جهان بی‌همتا کرده؟ اگر می‌خواهید سر از کار افراد موفق در بیاورید و بدانید که چه راهی را رفته‌اند تا به اینجا رسیده‌اند، باید پای صحبت‌های آن‌ها بنشینید. 

پادکست ها بسیار بیشتر از رادیو ها قابل استفاده هستند

مثال بالا ممکن است تصویری از پادکست را به شما ارائه دهد، اما پاسخ کاملی برای این سوال که پادکست چیست؟ نیست! اکثریت قریب به اتفاق برنامه‌ها تمایل دارند کاملاً جدید باشند و فقط هدف آن‌ها این نیست که مثل رادیو باشند. بسیاری از آنها از فرمت های رادیویی سنتی فراری هستند. 

تفاوت پادکست و رادیو

مدت زمان آن‌ها محدود نیست می‌توانند از یک دقیقه تا چند ساعت باشند.

می‌توانند در بازه‌های زمانی روزانه تا ماهانه منتشر شوند.

به شکل اجراهای انفرادی ساده تا نمایش‌های صوتی ماموت چند نفره قابلیت ضبط شدن را دارند.

آن‌ها می‌توانند هر موضوعی را پوشش دهند، بسیاری از این موضوعات هرگز به رادیو راه پیدا نمی‌کنند.

به هر آن‌چه که علاقه دارید، اجرایی را پیدا خواهید کرد که متناسب با موضوعات مورد علاقه شما و زمانی باشد که به شنیدن آن اختصاص داده‌اید.

پادکست‌های فارسی مرتبط با علم و تکنولوژی

این روزها تکنولوژی پایش را به خانه و زندگی‌مان رسانده و از رگ کردن هم به ما نزدیک‌تر شده است. از لامپ‌هایی که تا پایت را می‌گذاری روی زمین روشن می‌شوند و تا دور می‌شوی خاموش بگیر، تا لپ تاپ و گوشی هوشمندی که شما را با آن سوی کره خاکی ارتباط می‌دهند، همه و همه با پیشرفت تکنولوژی به دست ما رسیده‌اند.

پادکست‌های فارسی برای موسیقی دوستان

جهان را بدون موسیقی تصور کنید! دنیایی پر از سکوت یا صداهای درهم و برهم. موسیقی آمده تا سکوت همیشه جاری در فضا را بشکند و صداهای خوش را به گوش مردمی که در گوشه این کره خاکی زندگی می‌کنند برساند. البته سلیقه آدم‌ها حتی در انتخاب موسیقی هم کار دستشان می‌دهد. به همین خاطر است که نوازندگان و خوانندگانی داریم که سبک‌ها مختلف موسیقی را کار می‌کنند. البته که هر کدام از این گروه‌ها هم طرفداران خاص خودشان را هم دارند. در اینجا قرار است پادکست‌هایی را به شما معرفی کنیم که موسیقی را به‌گونه‌ای دیگر به گوشتان می‌رساند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده