خرید از سراسر دنیا


» شغل های برتر برای زنان بالای 50 سال

 شغل های برتر برای زنان بالای 50 سال

زنان بالای 50 سال ممکن است به دلایل مختلف به دنبال شغل جدید و یا شاید به دنبال بازگشت به نیروی کار پس از تشکیل خانواده هستند.آنها ممکن است در حال حاضر شاغل بوده ولی به دنبال تغییر شغل هستند. یا ممکن است اخراج شده باشند و به دنبال شغل جدیدی در رشته فعلی خود باشند.

چگونه می توانم یک حرفه جدید را در 50 سالگی شروع کنم؟

تغییر شغل در 50 سالگی به چندین مرحله قطعی نیاز دارد:

خود ارزیابی انجام دهید.

شغلی را که می خواهید دنبال و مشخص کنید.

الزامات شغل جدید را شناسایی کنید.

تصویر حرفه ای خود را تغییر نام دهید.

یک برنامه شغلی ایجاد کنید.

رزومه های قدرتمند بسازید.

صبور و مثبت باشید.

آیا به فکر پیوستن به نیروی کار بالای 50 سال هستید؟ اگر  پس از مدتی دوری دوباره به نیروی کار ملحق می‌شوید، ممکن است لازم باشد برای به‌روزرسانی مهارت‌های کاری اقدام کنید یا دوره‌هایی برای آموزش حرفه‌ای جدید، در دوره‌های آموزشی مجدد شرکت کنید.

دلایل شما برای جستجوی شغل هرچه که باشد، شما و بسیاری از زنان بالای 50 سال دارایی های زیادی برای به دست آوردن موقعیت دارید. عمق تجربه، بلوغ عاطفی و دانش تخصصی می تواند شما را به یک کاندیدای ایده آل برای بسیاری از مشاغل تبدیل کند.

10 شغل برتر برای زنان بالای 50 سال

در حالی که بهتر است شغلی را انتخاب کنید که متناسب با علایق و نیازهای شما باشد، برخی از مشاغل مخصوصاً برای زنان بالای 50 سال ایده آل هستند. برخی از این مشاغل به دلیل ارائه برنامه های انعطاف پذیر منطقی هستند، در حالی که برخی دیگر در بین زنان این گروه سنی محبوب هستند زیرا آنها استرس کم یا ارائه توانایی کار از خانه را دارا میباشد

1. مدیر خدمات اداری

مدیران خدمات اداری خدمات پشتیبانی یک شرکت را هماهنگ و مدیریت می کنند. آنها ممکن است بر پرسنل اداری و یا پایگاه های داده نظارت کنند، اهدافی را برای بخش اداری تعیین کنند.

این یک موقعیت ایده آل برای فردی با تجربه مدیریت است. هیچ مسیر شغلی خاصی وجود ندارد مدیران باید رهبرانی سازمان یافته با  مهارت های ارتباطی عالی باشند. این یک شغل عالی برای یک رهبر با تجربه زیاد در نیروی کار است.

چشم انداز حقوق و دستمزد و شغل:  طبق  کتابچه راهنمای چشم انداز شغلی دفتر آمار کار ، مدیران خدمات اداری متوسط ​​حقوق سالانه 98890 دلار دریافت می کنند. BLS پیش بینی می کند که مشاغل در این زمینه در دهه آینده 9 درصد رشد خواهند کرد. 

سایر مشاغل اداری عبارتند از:

معاون اداری

مدیر حقوق و مزایا

منشی دفتر کل

مدیر منابع انسانی

حقوقی

مدیر آموزش عالی

هماهنگ کننده برنامه

آژانس مسافرتی

2. راننده اتوبوس

رانندگان اتوبوس مردم را به مکان‌های مختلف منتقل می‌کنند. آنها ممکن است دانش آموزان را به مدرسه برده و یا با اتوبوس عمومی در سراسر شهر یا شهرک رانندگی کنند.

اکثر رانندگان اتوبوس فقط به گواهینامه رانندگی تجاری و یک سوابق رانندگی بدون خلاف نیاز دارند، که این کار را برای کسانی که نمی خواهند به دوره رانندگی بازگردند، تبدیل به یک شغل فوق العاده می کند. برخی از شرکت های اتوبوسرانی آموزش پولی ارائه می دهند.

همچنین ساعات انعطاف پذیری را ارائه می دهد و موقعیت خوبی را برای افرادی با برنامه کاری شلوغ تبدیل می کند.

حقوق و چشم انداز شغل:  طبق BLS که رشد شغلی در این زمینه را 25 درصد بین سال های 2020 و 2030 پیش بینی می کند، متوسط ​​حقوق سالانه یک راننده اتوبوس 34670 دلار است 

سایر مشاغل مربوط به رانندگی اتوبوس عبارتند از:

راننده کامیون تحویل

راننده کامیون سنگین و تراکتور تریلر

راننده تاکسی/راننده سواری/راننده

3. معلم دبیرستان

آیا شما علاقه زیادی به کار با کودکان دارید؟ آیا شما فرزندان خود را بزرگ کرده اید؟ ممکن است  شغلی در زمینه تدریس در نظر بگیرید . معلمان دبیرستان اغلب یک موضوع را تدریس می کنند. این شغل می تواند برای افرادی که تجربه کاری در زمینه ای دارند، و اکنون می خواهند آن رشته را به دانشجویان آموزش دهند، مناسب باشد. با شغل معلمی، انعطاف پذیری تابستان و سایر تعطیلات مدرسه را نیز دارید.

اکثر معلمان مدارس دولتی به حداقل مدرک لیسانس و گواهینامه دولتی نیاز دارند. برخی از ایالت‌ها هم چنین از معلمان می‌خواهند که پس از شروع به کار، مدرک کارشناسی ارشد دریافت کنند. برای مدارس خصوصی و موقعیت های جایگزین، ممکن است نیازی به گواهینامه نداشته باشید.

حقوق و چشم انداز شغل:  معلمان دبیرستان میانگین حقوق سالانه 62870 دلار دریافت می کنند. BLS رشد شغلی 8 درصدی را طی 10 سال آینده پیش بینی کرده است.

انواع دیگر مشاغل آموزشی عبارتند از:

معلم حرفه ای و آموزش فنی

کارگر مراقبت از کودکان

روحانیت

هماهنگ کننده آموزشی

معلم مهدکودک و دبستان

کتابدار

معلم راهنمایی

مربی فوق متوسطه

معلم مهد کودک

مشاور مدرسه

مدیر مدرسه

کارگر اجتماعی

معلم آموزش و پرورش استثنایی

آموزگار جایگزین

دستیار معلم

معلم خصوصی

4. مسافرخانه دار

اگر علاقه مند به کار برای خود هستید و دوست دارید با افراد دیگر تعامل داشته باشید، این شغل ممکن است برای شما مناسب باشد. مسافرخانه داران موفق معمولاً دارای تجربه مدیریت تجاری یا مهمان نوازی و همچنین مهارت های بین فردی عالی هستند.

حقوق و چشم انداز شغل:  مسافرخانه داران (که به عنوان مدیران اقامتگاه نیز شناخته می شوند) میانگین حقوق سالانه 56670 دلار دریافت می کنند. BLS پیش‌بینی می‌کند که مشاغل این دسته در 10 سال آینده 9 درصد رشد خواهند کرد. 

مشاغل مربوط به مسافرخانه داری عبارتند از:

برنامه ریز کنوانسیون/رویداد

مزرعه دار

مدیر خدمات غذایی

آشپز شخصی

مدیر املاک / املاک / انجمن

راهنمای تور

5. تکنسین اطلاعات پزشکی

تکنسین های اطلاعات پزشکی که به عنوان تکنسین های مدارک پزشکی و اطلاعات سلامت نیز شناخته می شوند، انواع داده های اطلاعات سلامت را چه در فایل های کاغذی و چه به صورت الکترونیکی سازماندهی و مدیریت می کنند. آنها در بیمارستان ها، مطب پزشکان، مراکز مراقبت پرستاری و غیره کار می کنند.

تکنسین های اطلاعات پزشکی معمولاً نیاز به تکمیل یک  برنامه گواهی  یا  مدرک کاردانی  در فناوری اطلاعات سلامت دارند. این برنامه ها ممکن است کمتر از یک سال طول بکشد.

این شغل به  مهارت های تحلیلی قوی و همچنین توجه به جزئیات نیاز دارد. اینها مهارت های قابل انتقالی هستند که بسیاری از زنان بالای 50 سال دارند. این شغل همچنین به  مهارت های کامپیوتری نیاز دارد که داوطلبان می توانند آن را از طریق دوره های آنلاین توسعه یا بهبود بخشند. این همچنین یک شغل ایده آل برای زنانی است که قبلاً در صنعت مراقبت های بهداشتی کار کرده اند و اطلاعاتی در مورد سیستم های پرونده الکترونیک سلامت دارند.

حقوق و چشم انداز شغل:  متوسط ​​حقوق سالانه یک تکنسین اطلاعات سلامت 45240 دلار است. BLS پیش‌بینی می‌کند که مشاغل در این زمینه بین سال‌های 2020 تا 2030 9 درصد رشد خواهند کرد 

مشاغل مشابه تکنسین اطلاعات پزشکی عبارتند از:

منشی اطلاعات

دستیار پزشکی

مدیر خدمات پزشکی و بهداشتی

نسخه نویس پزشکی

تکنسین داروساز

6. کار درمانگر

یک  کاردرمانگر  (OT) بیمارانی را که مجروح، بیمار یا ناتوان هستند درمان می کند. OT به بیماران کمک می کند تا از فعالیت های روزمره استفاده کنند و مهارت های لازم برای زندگی روزمره را بهبود و حفظ کنند.

با افزایش سن جمعیت کودک، افراد بیشتری نیاز به کاردرمانی دارند. بسیاری از مشتریان بالای 50 سال از کار با یک OT که در محدوده سنی آنها است قدردانی می کنند. OT ها حداقل به مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارند، اگرچه بسیاری از آنها مدرک دکترا دریافت می کنند که حدود 3 سال و نیم طول می کشد.

حقوق و چشم انداز شغل:  زمان در مدرسه ممکن است ارزش آن را داشته باشد زیرا این شغل تقاضای زیادی دارد. نرخ رشد شغل 17 درصد است که بسیار سریعتر از میانگین است و متوسط ​​حقوق سالانه 86280 دلار است. 

مشاغل مرتبط با کاردرمانی عبارتند از:

ماساژور

دستیار / دستیار کاردرمانی

مربی شخصی

فیزیوتراپیست

درمانگر تفریحی

آسیب شناس گفتار و زبان

7. مشاور مالی شخصی

یک مشاور مالی شخصی در مورد مالیات، سرمایه گذاری، بیمه، بازنشستگی و سایر موضوعات مالی به مشتریان مشاوره می دهد. مشاور به مشتریان کمک می کند تا امور مالی خود را مدیریت کنند تا به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند.

بسیاری از مشاوران مالی خوداشتغال هستند، که به آنها اجازه می دهد تا برنامه های انعطاف پذیری داشته باشند. مشاوران مالی شخصی نیاز به مدرک لیسانس دارند، اما معمولاً به مدرک یا گواهینامه تخصصی نیاز ندارند.

اگر با اعداد خوب هستید، این شغلی است که باید در نظر بگیرید.

حقوق و چشم انداز شغل:  مشاور مالی می تواند شغل پردرآمدی باشد: متوسط ​​حقوق سالانه 89330 دلار است و BLS پیش بینی می کند که تعداد این مشاغل تا سال 2030 5 درصد افزایش یابد 

مشاغل مرتبط با مشاوره مالی عبارتند از:

حسابدار

تحلیلگر بودجه

تحلیلگر مالی

مدیر مالی

نماینده فروش بیمه

تهیه کننده مالیات


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده