بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» دور کاری چیست و چه مزایایی دارد؟

دور کاری چیست و چه مزایایی دارد؟

استخدام کارمندان شرکت های برتر از راه دور را ببینید

کار از راه دور به متخصصان اجازه می دهد تا خارج از محیط اداری معمولی کار کنند. به‌ جای رفت‌وآمد روزانه به یک دفتر، کارکنان از راه دور می‌توانند کار خود را در خانه، در یک فضای کاری، کافی‌شاپ یا هر جایی که به آنها امکان می‌دهد حداکثر تلاش خود را داشته باشند، انجام دهند. کار از راه دور، به ویژه در صنعت فناوری، به دلیل مقرون به صرفه بودن، انعطاف پذیری و توانایی ذاتی آن برای بهره برداری از استعدادهای مختلف از سراسر جهان در حال محبوب شدن است.

از بزرگترین مزایایی که کارفرما هنگام استخدام کارمندان از راه دور می بیند، افزایش سطح مهارت و تنوع در نامزدها است. از آنجایی که کارفرمایان دیگر ملزم به استخدام از گروه نامزد در منطقه جغرافیایی نزدیک خود نیستند، آنها آزادند تا بهترین ها و درخشان ترین ها را در سراسر جهان جستجو کنند. کار از راه دور مخصوصاً برای گروه‌هایی که معمولاً محروم هستند، مانند کارمندان معلول، که اکنون می‌توانند با حداکثر پتانسیل خود در آسایش خانه‌هایشان کار کنند، مفید بوده است. در نهایت عاقلانه است که کارفرمایان استخدام از راه دور را در نظر بگیرند، زیرا ثابت شده است که تنوع به کسب و کارها کمک می کند تا نوآوری را افزایش دهند، خلاقیت را تقویت کنند و مشارکت کارکنان را افزایش دهند.


ظهور کار از راه دور

کار از راه دور (گاهی اوقات به عنوان کار از خانه شناخته می شود) این نیست که از رختخواب بیرون بیایید، به سرعت وارد رایانه خود شوید و تمام روز را با لباس خواب خود کار کنید. کارمندان مدرن امروزی از راه دور در حال شکستن این کلیشه هستند و در واقع برخی از پربازده ترین و کم استرس ترین اعضای نیروی کار فناوری هستند. همانطور که مزایای دور کاری هم برای کارمند و هم برای کارفرما واضح تر می شود،

یک آمار وجود دارد که نمی توان نادیده گرفت: کارمندان برای فرصت های کار از راه دور فریاد می زنند. در واقع، 99 درصد از کارمندان ادعا می‌کنند که می‌خواهند فرصت‌های کار از راه دور بیشتری در حرفه خود داشته باشند.

برای یکی، کار از راه دور امتیاز بسیار مهمی را به کارمندان ارائه می دهد. انعطاف پذیری (هم در برنامه هایشان و هم در جایی که از نظر فیزیکی کار می کنند). بیشتر شرکت‌ها به کارمندان این توانایی را می‌دهند که برنامه‌ریزی خود را تنظیم کنند، بنابراین آنها احساس راحتی می‌کنند و می‌توانند زندگی شخصی و حرفه‌ای جداگانه‌ای را به بهترین شکل انجام دهند. از آنجایی که کارمندان از راه دور معمولاً زمان سخت‌تری برای قطع ارتباط با رایانه‌های خود دارند، شرکت‌ها این را در اولویت قرار می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که این کارمندان تعادل کار و زندگی سالم را در اولویت قرار می‌دهند. 

آیا می خواهید از ساعت 4 صبح تا ظهر کار کنید؟

ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر چطور؟ کارمندان از راه دور عمدتاً آزادند تا زمانی که کار خود را به طور مؤثر و صحیح انجام دهند، برنامه ای را تعیین کنند که برای آنها کارآمد باشد.

آمار عمومی کار از راه دور

56٪ از کارفرمایان جهانی در حال حاضر حداقل یک گزینه کار از راه دور جزئی را ارائه می دهند.

70 درصد از کارمندان ایالات متحده گزارش می دهند که حداقل یک روز در هفته از خانه کار می کنند.

پیش بینی میشود که تا سال 2027 تعداد بیشتری از افراد از راه دور کار کنند تا در دفتر اصطلاح "کار از خانه" باید به "کار از هر کجا" تغییر نام دهد، زیرا کارمندان از راه دور انتخاب خود را دارند که به صورت فیزیکی کار خود را انجام دهند. اگرچه کار در خانه همچنان محبوب‌ترین گزینه است، کارمندان از راه دور نیز می‌توانند در کتابخانه‌ها، کافی‌ شاپ‌ها و فضاهای کار مشترک در سراسر جهان کار کنند. کارمندان از راه دور تشویق می شوند تا از هر جایی که به آنها احساس راحتی و تمرکز می کند، کار کنند. و این راحتی کارمندان به طور عمده برای اکثر شرکت ها جواب می دهد. در یک مطالعه اخیر، شرکت فناوری اطلاعات سیسکو گزارش داد که بیش از 277 میلیون دلار در سال پس انداز کرده است، زیرا کارمندان آنها از شغل خود راحت و راضی هستند.

کار از راه دور هم از منظر جویای کار و هم از منظر شرکت استخدام کننده یک مزیت برای استخدام بوده است. به جای اینکه فقط بتوانند از استعدادهای اطراف منطقه جغرافیایی یک شرکت بهره ببرند، شرکت های متمرکز از راه دور اکنون می توانند از یک مجموعه جهانی از نامزدهای بسیار واجد شرایط بهره ببرند و بالعکس. مهندسان، نمایندگان خدمات مشتری، فروشندگان و دیگران در سرتاسر جهان اکنون به دلیل تغییر به سمت گزینه های اول از راه دور، طیف وسیع تری از فرصت های شغلی را برای انتخاب دارند. برای مثال، یک شرکت در شیکاگو می‌تواند تیمی از مهندسان راه دور در چین، اوکراین یا پنسیلوانیا داشته باشد و همچنان به لطف پیشرفت‌ها در فناوری و شیوه‌های مدیریت، سطح بالایی از خروجی را حفظ کند.


چه کسی از راه دور کار می کند؟

کارمندان کاملاً از راه دور معمولاً تمام وقت، تحصیلات دانشگاهی و به طور متوسط 45 سال سن دارند.

84 درصد از کارگران از راه دور ترجیح می دهند در خانه کار کنند، در حالی که 8 درصد فضای کارمشترک را ترجیح می دهند.

اکثر کارمندان یا در شرکت های کوچک یا شرکت های چند ملیتی کار می کنند.

کار از راه دور یک روند یا آزمایش پر زرق و برق نیست.پنجاه و چهار درصد از کارگران ایالات متحده در حال حاضر یک بار در ماه از راه دور کار می کنند، در حالی که 5 درصد به صورت تمام وقت از راه دور کار می کنند. این کارمندان از راه دور نسبت به کسانی که به طور تمام وقت در یک اداره کار می کنند ، شادتر، بهره ورتر و دستمزد بهتری دارند. واضح است که کار از راه دور به معنای خمیده شدن روی مبل نیست، در حالی که نیمه کار و نیمه تماشای تلویزیون است. کارمندان کار از خانه سطح بهره وری بالاتر و تعادل بین کار و زندگی بهتر را نسبت به قبل گزارش می دهند. با فن آوری های جدید و سیاست های مدیریتی، کار از راه دور در حال تبدیل شدن به آینده کار به طور کلی است.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
نظرات
arrow Alirezanevis
سلام‌ خسته نباشین متن خوب ومفیدی بود .میخواستم بپرسم ایا کاری برای دور کاری دارین اگه دارین به بنده هم معرفی کنین
پاسخ ادمین
سلام ممنون از نظرتون براحتی میتونید در سایت ارم بلاگ و بلاگسازان و سایت مسبی و یا اگر به آشپزی علاقه دارید در سایت مامی فود مطالبتون رو به اشتراک بذارید و بابت محتوا نویسی مبلغی هرچند خیلی کم دریافت کنید .
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده