بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» 5 راز برای ایجاد یک رویداد مغز متفکر موفق

5 راز برای ایجاد یک رویداد مغز متفکر موفق

ایجاد یک رویداد مغز متفکر موفق

اگر کارآفرین یا سخنران هستید، احتمالاً این روزها کلمه "مستر متفکر" را در همه جا می شنوید. این کلمه پر سر و صدا اغلب بر روی گروه ها و رویدادها متمرکز است.

یک گروه متفکر باید برای همه اعضا سودمند باشد و ترکیبی از طوفان فکری، آموزش، مسئولیت پذیری همتایان و حمایت را در یک محیط گروهی ارائه دهد.

رویدادها یا کنفرانس های مغز متفکر، که گاهی اوقات حلقه های درونی نامیده می شوند، یک جلسه حضوری در روح یک گروه مغز متفکر هستند. این رویدادها می تواند جلسه یک گروه از پیش تأسیس شده باشد، اما همچنین می تواند افراد همفکری را که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اند، گرد هم بیاورد. این کارگاه ها در مورد موضوع و شرکت کنندگان متمرکز هستند. (شما یک نماینده فروش سطح متوسط ​​و یک مدیر عامل در یک مغز متفکر ندارید.)

کنفرانس مغز متفکر با کنفرانس های دیگر متفاوت است، زیرا در نظر گرفته شده است که یک میزگرد بحث و گفتگو باشد، جایی که شرکت کنندگان به همان اندازه که از مجریان و ارائه دهندگان از یکدیگر یاد می گیرند. به جای سخنرانی های الهام بخش و نحوه ارائه، متفکران تمرکز زیادی روی برنامه ریزی چشم انداز بزرگ و حل مشکلات پیچیده دارند. آنها معمولاً یک رویداد تمام روز یا چند روزه هستند، زیرا موضوع معمولاً خیلی عمیق است که نمی توان تنها در چند ساعت از آن گذشت.

من اخیراً این افتخار را داشتم که در مورد رهبری، برندسازی و بازاریابی در یک رویداد مغز متفکر مدیرعامل برای شرکت‌هایی که یخ و برف را برای شهرها مدیریت می‌کنند، که به آن جنگنده‌های برفی نیز می‌گویند، صحبت کنم. با وجود اینکه برای ارائه حضور داشتم، احساس می کردم که هستمکسی بود که تحصیل کرد به ویژه، من عوامل کلیدی را دیدم که در ایجاد یک رویداد مغز متفکر بزرگ نقش دارند.

اگر مشاور یا مربی هستید و می توانید مشتریان خود را برای یک رویداد چند روزه بیاورید، در اینجا چیزی است که می توانید از تجربه اخیر من بیاموزید.

1. تعداد کل شرکت کنندگان را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که هدف یک مغز متفکر بحث و طوفان فکری بین شرکت کنندگان همفکر است، بنابراین بهتر است تعداد شرکت کنندگان حدود 20 نفر باشد. اگر 50 شرکت کننده یا حتی 30 نفر داشته باشید، شرکت کنندگان درونگراتر ممکن است دچار ترس در صحنه شوند. همچنین اشتراک‌ گذاری و شنیده شدن برای هر عضو چالش‌ برانگیزتر می‌شود - و مهم‌تر از آن احساس می‌کند که شنیده می‌شوند - با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان. با ایجاد احساس میزگرد برای رویداد، به علاوه تعامل یک به یک با برگزارکننده، می توانید قیمت بالاتری را دریافت کنید و ارزش بیشتری را ارائه دهید.

2. شرکت کنندگان را بر اساس منطقه یا بخش انتخاب کنید.

این کار بیهوده است، اما آنقدر مهم است که می‌خواستم آن را درج کنم. به یاد داشته باشید که هدف دریافت پاسخ های صادقانه در مورد مشکلات، تاکتیک ها، سیستم ها و اعداد و موارد دیگر است. تنها راه برای انجام این کار این است که مطمئن شوید هیچ کس از خود در برابر رقابت محافظت نمی کند. برای برخی از صنایع، این ممکن است به معنای دعوت از یک مهمان از هر منطقه یا ایالت باشد. برای یک مغز متفکر در مورد تجارت آنلاین، این به معنای دعوت از یک کارآفرین آنلاین در هر صنعت است.

3. مراقب همه چیز باشید.

من به ویژه تحت تأثیر قرار گرفتم که قیمت بلیط رویداد مغز متفکر مبارزان برفی شامل حمل و نقل و تقریباً تمام وعده های غذایی بود. برای اطمینان از اینکه شرکت‌کنندگان و سخنرانان فقط بر روی رویداد تمرکز می‌کنند، مراقب آخرین جزئیات باشید - از حمل‌ونقل به و از فرودگاه گرفته تا وعده‌های غذایی و حتی پیشنهاد مکان‌های مناسب آخر شب در نزدیکی برای ادامه بحث‌ها.

4. چیز متفاوتی را وارد کنید.

هنگامی که رویداد بعدی خود را برنامه ریزی می کنید، چند متخصص را کاملاً خارج از صنعت خود بیاورید تا نگاهی تازه داشته باشید.

از ارائه تاکتیک های بازاریابی و برند سازی به گروهی از مبارزان برفی خوشحال بودم، اما هرگز در این صنعت کار نکرده بودم. من تحقیقاتم را انجام دادم و ارائه‌ام را طراحی کردم، اما فکر می‌کنم دیدگاه تازه، دیدگاه بیرونی و نمونه‌های بازاریابی بسیار متفاوت به الهام بخشیدن به ایده‌های جدید در گروه کمک کرد.

5. از سر راه خارج شوید.

شخصی که این رویداد را اجرا کرد، جان آلین، متخصص در صنعت خود است، و مدیریت برف را برای بازی های المپیک زمستانی 2002 در سالت لیک سیتی، یوتا انجام داده است. بنابراین منطقی بود که او این مغز متفکر را به کار گرفت، بحث را رهبری کرد و به سوالات پاسخ داد. اما قدردانی می‌کردم که در بیشتر موارد، او بیشتر از اینکه به آنها پاسخ دهد سؤالات را می‌پرسید . می‌توانستم بگویم هدف او این بود که شرکت‌کنندگان را با هم صحبت کنند و به اشتراک بگذارند. صاحبان مشاغل دوست دارند در مورد تجارت، صنعت و در بسیاری از موارد خودشان صحبت کنند. هر روز برنامه ای برای پیگیری وجود داشت، اما او فقط از آن به عنوان یک راهنمای تقریبی استفاده می کرد. او اجازه داد مکالمه محتوای آن روز را به طور ارگانیک دیکته کند. اگر سؤالاتی مطرح می شد، او اجازه می داد یکی از حاضران در اتاق پاسخ دهد. 

 اگر شما یک پیشرو در صنعت هستید و مشتریانی دارید که در چندین منطقه پراکنده شده اند، ایجاد یک رویداد مغز متفکر را در نظر بگیرید. نه تنها می‌توانید برای چنین رویدادی قیمت‌های ممتازی دریافت کنید، بلکه اگر از استراتژی‌های بالا استفاده کنید، می‌توانید شرکت‌کنندگان را به گونه‌ای الهام بخشید و تجهیز کنید که سال به سال به آنها بازگردند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده