خرید از سراسر دنیا


» یوننان شهر پاندهای بزرگ در چین

یوننان شهر پاندهای بزرگ در چین

یوننان


سرزمین جنگل های سنگی!

پایتخت شهر: کونمینگ

مساحت (مترو): 394000 (2013)

جمعیت: 46 میلیون نفر (2010)

مختصات: 25 ° 03′N 101 ° 52′E

نام چینی: 云南省

بالاترین ارتفاع: 6،740 متر (22،110 فوت)


چنگدو ، پایتخت استان سیچوان جنوب غربی چین به دلیل داشتن ... جنگل ها ، فلات ها ، چشمه های آب گرم ، دریاچه ها ، به یخچال های طبیعی و کوهستان های پوشیده از برف مشهور است. ... جنگل باران گرمسیری ، اماکن تاریخی ، یادگارها ، باغبانی سنتی ، گل ها ،

یوننان یکی از بزرگترین استانهای جنوب غربی چین است که دارای مرزهایی با لائوس ، ویتنام و برمه است. یوننان مدت مدیدی است با عنوان "ابرهای رنگی در جنوب" لقب گرفته است. با ارتفاع متوسط ​​در حدود 2000 متر ، همراه با آب و هوایی است که می توان از آن به عنوان آب و هوای گرمسیری معتدل فلات موسمی طبقه بندی کرد. دامنه های چشمگیر از مناظر طبیعی مانند جنگلهای بارانی گرمسیری ، جنگلهای بکره ، فلاتها ، چشمه های آب گرم ، دریاچه ها ، تا یخچال های طبیعی و کوههای پوشیده از برف تحمیل شده است. این شهر همچنین دارای تنوع زیادی از تنوع زیستی و حیوانات و گیاهان است که آن را "قلمرو حیوانات" و "پادشاهی گیاهان" به دست آورده است. این نام ها به رشد و توسعه اکوتوریسم در استان کمک کرده است.


Yunnan در محافل علمی به عنوان یکی از منابع و نقاط آغازین انسان شناخته می شود ، و آثار باقیمانده یوانو در 1.7 میلیون سال قدمت در استان یوننان قدمت دارد. علاوه بر این ، مکان های تاریخی بیشماری در سرتاسر استان وجود دارد که مطمئناً می توانند علاقه خود را جلب کنند. یوننان دارای بیست و شش قومیت مختلف مانند دای ، هان ، بای ، هانی و یی است. این امر باعث می شود استان با بیشترین تعداد ملیت در کل چین. هر قومی متشکل از آداب و رسوم منحصر به فرد و خاص خود است. به عنوان یک استان توریستی محبوب ، یوننان می تواند از 2 مکان میراث جهانی که سه رودخانه موازی و شهر قدیمی لیجیانگ هستند ، به خود ببالد.


بهترین زمان برای بازدید از یوننان

سفر به استان یوننان در پاییز و بهار به ویژه مارس تا آوریل و سپتامبر - نوامبر بهترین حالت است. در طول بهار ، مارس-می ، دامنه دمای روزانه از 12 درجه سانتیگراد تا 20 درجه سانتی گراد است. به طور معمول ، ماه مه باران ترین ماه سال در یوننان است. تابستان از ژوئن-آگوست به خصوص گرم نیست ، در حالی که فصل زمستان خیلی سرد نیست. فصل برداشت در ماه آگوست بیشتر گل ها و میوه ها را تشکیل می دهد ، که می تواند زمان مناسبی برای گردش برخی از گردشگران باشد.


گردشگران می توانند علاوه بر شکوفه ها و میوه های زیادی که در این زمان برداشت می شوند ، در این دوره از بسیاری از جشن های قومی یونان نیز کشف کنند. به همین دلیل ، برنامه ریزی سفر در این دوره مطمئناً هرچه بیشتر لذت و لذت را برای شما به ارمغان می آورد.


نکات مربوط به لباس

یوننان آفتاب را در روز کمی خشن است ، بنابراین بهتر است عینک آفتابی و ضد آفتاب را با خود همراه داشته باشید.همچنین نوشیدن مایعات بیشتر ، مصرف میوه های بیشتر برای جلوگیری از کم آبی بدن بسیار مهم است.

مسافرانی که مایل به رفتن به یوننان در ماه مارس هستند ، مجبورند لباس های ضخیم تری مانند پیراهن نخی ، شلوار پنبه ای و کت ضخیم تر بپوشند. شهر کومنینگ اختلاف دما دارد که بسیار متفاوت است ، بنابراین بهتر است ژاکت ها و کت ها را بسته بندی کنید.


به‌دلیل نزدیکی یوننان به‌ ویتنام، میانمار و لائوس، غذاهای این منطقه دارای ترکیبی از گیاهان مختلف هستند که سبک غذایی جنوب شرقی آسیا به‌حساب می‌آید. غذاهای معمولی این منطقه از گوشت، ماهی و قارچ تهیه و در برگ موز یا پاندانوس پیچیده می‌شوند. چاشنی این غذاها نیز فلفل و سیر است که در انتها غذا را کبابی کرده و مصرف می‌کنند. گفتنی است که این غذا به‌همراه سس تند و لذیذ ماهی سرو می‌شود. یکی دیگر از غذاهای این منطقه بال مرغ است که با برنج پر و کبابی می‌ّشود. البته تکمیل کننده غذاهای باربیکیویی این منطقه کباب گوشت گاو و بره است.

فصل بارانی یوننان در ماه آگوست است ، بنابراین به گردشگران توصیه می شود کتهای نازک تری را ببرند وبپوشید. اگر یکی از فعالیت ها شامل رفتن به کوه برفی کوه جیانگ لیژانگ است ، بهتر است لباس های پنبه ای یا ضخیم تر را با خود ببرید. لیجیانگ تغییر دما گسترده ای را از صبح تا عصر دارد.

گردشگری

ترکیبی از شرایط آب و هوایی و زمین شناسی منحصر به فرد ، گروه های قومی مختلف با فرهنگ پر زرق و برق و تاریخ طولانی ، در پایه های بسیار ثروتمند گردشگری در یونان به اوج خود رسیده است. کل استان دارای 11 مسیر تور در سطح ایالتی ، 57 مکان دیدنی استانی و ایالتی ، 22 پارک جنگلی استانی و ایالتی ، 5 سرویس طبیعت گردی

 ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده