خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گردشگری درجزیره کیش مروارید خلیج فارس

گردشگری درجزیره کیش مروارید خلیج فارس

گردشگری درجزیره کیش مروارید خلیج فارس ایران

فصل های گرم نزدیک می شود و استراحتگاه های جزیره در بالای رادار همه قرار خواهند گرفت. جزیره کیش ، واقع در خلیج فارس نزدیک جزیره قشم ، محبوب ترین توچال جزیره ای ایران و چهارمین مقصد محبوب توریستی در جنوب غربی آسیا است.


گردشگری کیش این محبوبیت را مدیون چند عامل است. کیش در کنار قشم یک منطقه تجارت آزاد است. این بدان معنی است که گردشگران هنگام مراجعه به کیش موظف نیستند تا زمانی که بیش از 14 روز اقامت نداشته باشند ، ویزا نداشته باشند. همچنین این بدان معناست که تقریباً تمام کالاها در کیش نسبت به سایر مناطق غیر تجاری تجارت ارزان تر هستند.


با این وجود ، آنچه واقعاً این جزیره را "مروارید خلیج فارس" و یک مکان گردشگری بسیار محبوب معرفی می کند ، جاذبه ها و امکانات تفریحی بیشماری است. بیایید به برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش بپردازیم.


1- پارک دلفین های کیش

پارک دلفین کیش حیوانات مختلفی از جمله شیرهای دریایی را در خود جای داده است.


پارک دلفین کیش یک پارک تفریحی 100 هکتاری گسترده است که در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این میزبان بیش از 20 نوع پستاندار دریایی از جمله دلفین ها ، شیرهای دریایی ، گربه ماهیان ، گردوها و پنگوئن ها است. در این مرکز اتوبوس هایی وجود دارد که می توانید برای بازدید از قسمت های مختلف پارک از جمله دلفیناریوم ، پارک پرنده و استخرهای مختلف که پستانداران دریایی مختلفی دارند از آنها استفاده کنید. اگر حیوانات را دوست دارید ، مطمئناً باید به این مکان مراجعه کنید.


2- کشتی یونانی

کشتی یونانی یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در قسمت فرخنده جزیره کیش به پرده افتاده است. این کشور در سالهای اخیر به یک جاذبه مهم گردشگری کیش تبدیل شده است ، جایی که صدها نفر برای تماشای زیبایی در ساحل جمع می شوند. منظره غروب خورشید در شب.

صحنه های بی نقص در ساحل کشتی یونان. غروب خورشید صحنه ای است که در ساحل کشتی یونان از دست نمی رود.


در ساحل کشتی یونان امکانات گسترده ای از جمله رستوران های ایرانی و لبنانی ، کافی شاپ و اجاره دوچرخه وجود دارد. اگر از صحنه های بی نقص ، پیک نیک و معاشرت با مردم ایران در محیطی بسیار آرام استفاده کنید ، کشتی یونان مطمئناً یک تجربه به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.


3- پارک تم اقیانوس

پارک آبی اقیانوس اولین پارک آبی با مضمون در ایران است که در ژانویه سال 2017 افتتاح شد. این پارک در فضای باز با داستان Mystery of Castle Sun ساخته شده است که توسط افسانه دیزنی و معمار کهنه کار احمد جعفری اجرا شده است.

پارک آبی Ocean Themed نقش مهمی در گردشگری کیش دارد.


این پارک تم دارای بیش از 400 نفر پرسنل است و علاوه بر دو رستوران ، چهار ایستگاه نوشیدنی و کافی شاپ و دو منطقه خرید ، دارای 13 سوار ، چهار استخر و یک آبگرم است. در شش ماه اول پس از افتتاح ، پارک آبی اقیانوس با جذب بیش از 80 هزار گردشگر رکورد جدیدی را در جهانگردی کیش ایران رقم زد.


4- شهر زیرزمینی کاریز

افراد زیادی به دلیل جاذبه های تاریخی آن به کیش سفر نمی کنند ، از این رو آنها را غافلگیر می کند که بدانند کیش یکی از قدیمی ترین شهرهای زیرزمینی ایران را دارد. شهر زیرزمینی کاریز ، کاریز به معنای واقعی کلمه به معنای قنات یا قنات ، بیش از 2000 سال پیش توسط ساکنان شهر هاریه به منظور جمع آوری آب خالص ساخته شده است.

شهر زیرزمینی کاریس یک جاذبه تاریخی و رونق گردشگری جزیره کیش است.


هنگامی که داخل آن هستید ، از سقف مرجانی که فسیل های باستانی ماهی و پوسته وجود دارد که توسط افراد محلی گفته می شود مربوط به میلیون ها سال قبل باشد ، توجه کنید. همچنین جالب است بدانید که کریز در تمام فصول دارای دمای خنک پایدار است ، هرگز در بالای یا زیر 22-25 درجه سانتیگراد نروید.


5- ساحل خانمها

پرداخت حتی هزینه کمی برای استفاده از چیزی مانند ساحل ممکن است غیر طبیعی به نظر برسد. سواحل بانوان کیش اما یکی از بهترین نوع در خاورمیانه است.


گردشگری کیش: ساحل خانمها در جزیره کیش خانم ها می توانند در ساحل اختصاصی خانمها در جزیره کیش شنا و آفتاب بگیرند.


این منطقه تنها برای زنان ، یکی از تمیزترین مناطق ایران را برای بانوان فراهم کرده است که بتوانند در ساحل شنا و استراحت کنند. به محض ورود می توانید وسایل خود را در قفل بگذارید که بعداً در راه برگشت می توانید بازیابی کنید. همچنین دوش های متعدد وجود دارد که می توانید بعد از اتمام کار از آنها استفاده کنید. به طور کلی ، این یکی از بهترین امکانات ساحلی فقط برای زنان در خاورمیانه است.

شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده