خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاشان وموزه عروسکها

کاشان وموزه عروسکها

 بسیاری از جاذبه های گردشگری معروف کاشان وموزه اسباب بازی در قلب کاشان قرار دارد ، و شما براحتی میتوانید در این ناحیه از شهرآثار تاریخی و فرهنگی کاشان مانند خانه بروجردیها ، خانه طباطبایی ، خانه عامری ، حمام سلطان امیر احمد و مسجد آقا بزورگ برخی دیگر را هم هستند.


اسباب بازی ها فقط برای بازی کردن نیستند ، بلکه می توانند داستان ها را نیز بیان کنند. داستانهایی در مورد مردم ، فرهنگ ها و تاریخ آن قسمت از سرزمین که در آن بوجود آمده است. در موزه اسباب بازی کاشان صدها عروسک به نمایش گذاشته شده است تا فرهنگ و لباس استان ها و سنت های مختلف ایران را به شما نشان دهد.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


موزه اسباب بازی کاشان در یکی از خانه های تاریخی کاشان به نام خانه سهرابی ایجاد شده که این خانه زیبا در دوره قاجار ساخته شده و قدمتی حدود 150 ساله دارد و پس از نوسازی ساختمان ، هفت اتاق این خانه به عنوان موزه اسباب بازی در نظر گرفته شد.


همچنین از سایر اتاق های این بنا به عنوان یک محل اقامتی سنتی استفاده می شود. در این مکان می توانید اسباب بازی های قدیمی ، عروسک ها را از سلسله قاجار مشاهده کنید؛ که هرکدام نمایانگر یک لباس منحصر به فرد است .این موزه با اینکه کوچک به نظر برسد ، اما مطمئن باشید که باعث شگفتی شما می شود.

ترجمه : شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده