دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

 تصاویری از پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود

پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده.


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

 درباره زندگینامه میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی ، فیلمنامه ‌نویس ، کارگردان و بازیگر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پیمان قاسمخانی ، به عنوان یکی از یکی از محبوب ‌ترین و برجسته ‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران شناخته می شود. همچنین پیمان قاسم خانی، برادر مهراب قاسم خانی ، فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.


پیمان قاسمخانی برای فیلمنامه فیلم مارمولک ، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. پیمان قاسم ‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۱۳۹۷ شمسی و پس از ۱۱ سال، در سریال ” هیولا ” دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

درباره زندگی شخصی پیمان قاسمخانی بد نیست بدانید همسر اول وی ، بهاره رهنما بود که او و بهاره رهنما به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ شمسی از یکدیگر جدا شدند.


اما در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم پیمان قاسمخانی ، برای بار دوم ازدواج کرده است! همسر دوم وی میترا ابراهیمی نام دارد. درباره میترا ابراهیمی بد نیست بدانید وی مستند ساز و روانشناس سرشناس می باشد.


مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در صفحات مجازی منتشر شده است و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی ، همسر سابق بهاره رهنما می باشد! گفته می شود تاکنون این خبر توسط پیمان قاسم خانی و یا میترا ابراهیمی ، تایید و یا تکذیب نشده است.

میترا ابراهیمی ، روانشناس و فیلمساز جوان، در سال ۱۳۹۸ شمسی اولین فیلم بلند مستند خود را با نام ” کامی ” درباره کامیار شاپور ، پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده بود و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رساند. ” کامی ” ، روایتگرِ زندگی کامیار شاپور ، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ ای از مردی که می ‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست.


میترا ابراهیمی در مصاحبه ای درباره علاقه شخصی خود به فیلمسازی می گوید: ” شغل من در واقع روانشناسی است؛ اما همیشه به ادبیات علاقمند بودم و آن را دنبال می ‌کردم حتی کلاس ‌های فیلمنامه نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه ‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته بود و با همه چیز کنار می ‌آمد.

پیش از تدوین مستند کامی هر کسی که به تماشای آن می ‌نشست از جمله مهرداد اسکویی از ارتباط خوبی که بین ما شکل گرفته بود جا می‌خورد. این مستند به صورت یواشکی و به دور از چشم استاد‌هایم فیلمبرداری شد زیرا همه می‌گفتند که تو هنوز آماده نیستی، در این بین همچنان به کلاس می ‌رفتم و تمام چیزهایی که یاد می ‌گرفتم را صبح روز بعد به محل فیلمبرداری می‌بردم و از آن‌ ها استفاده می ‌کردم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده