خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه از وایتکس برای ضد عفونی کردن استفاده کنم؟

چگونه از وایتکس برای ضد عفونی کردن استفاده کنم؟

چگونه می توان سطوح مناسب را برای از بین بردن میکروب ها ضد عفونی کرد ؟

از معروف‌ترین سفیدکننده‌ها هیپوکلریت سدیم (آب ژاول) است. از حل‌کردن این ماده جامد در آب، محلول‌های سفیدکننده‌ قوی تهیه می‌کنند.چگونه خود ، خانه و وسایل خود را تمیز و ضد عفونی کنیم · ابتدا سطوح را تمیز کنید ، هرگونه آلودگی ، گرد و غبار یا آوار را از بین ببرید.

هنگامی که سطحی به وضوح کثیف است ، با یک تمیز کننده خانگی (صابون یا مواد شوینده) بشویید. با آب بشویید و با یک ماده ضد عفونی کننده آن را دنبال کنید. وقتی یک سطح نیست

برای از بین بردن لکه‌ها و ضدعفونی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از معروف‌ترین سفیدکننده‌ها هیپوکلریت سدیم (آب ژاول) است. از حل‌کردن این ماده جامد در آب، محلول‌های سفیدکننده‌ی قوی تهیه می‌کنند.

هیپوکلریت سدیم به صورت رقیق با غلظت‌های 3٪ تا 8٪ یا غلیظ 50٪ برای مصارف صنعتی یا کلرزنی استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اغلب سفیدکننده‌های خانگی حاوی 5 درصد از هیپوکلریت سدیم می‌باشند که به اصطلاح به آن‌ها وایتکس گفته می‌شود.

مطابق CDC غلظت مناسب برای از بین‌بردن ویروس کرونا، 0/1 تا 0/5 ./. محلول هیپوکلریت سدیم است. بنابراین محلول هیپوکلریت سدیم 5 درصد (وایتکس) نیاز به رقیق شدن دارد. نحوه رقیق‌کردن انواع وایتکس و تهیه محلول مناسب از آن‌ها را در پست مربوطه مطالعه کنید.

نکات مهمی در مورد محلول وایتکس که باید به آن توجه کنید

ضد عفونی با الکل

ضدعفونی کرونا با الکل

الکل در برابر ویروس آنفولانزا موثر است. اتیل الکل 70./. یک میکروب کش قدرتمند است و از الکل ایزوپروپیل قوی تر می باشد. الکل اغلب برای ضدعفونی کردن سطوح کوچک مانند ابزارهای پزشکی و دماسنج ها و سطوح خارجی ابزار مانند ابزار معاینه و دستگاه تنفس مصنوعی به کار می رود. از آنجایی که الکل اشتعال زا است، آن را برای ضدعفونی کردن سطوح کوچک و فضاهای دارای تهویه استفاده کنید. استفاده مداوم و مکرر الکل به عنوان ضدعفونی کننده به تغییر رنگ، تورم، سخت شده و شکاف لاستیک و پلاستیک منجر می شود.

ضدعفونی با وایتکس یک ماده ضدعفونی کننده قوی و موثر است که سدیم هیپوکلوریت آن در از بین بردن باکتری، قارچ و ویروس از جمله ویروس آنفولانزا موثر است، اما توسط مواد ارگانیک غیرفعال می شود.

این محلول تقطیرشده خانگی در عرض 10 تا 60 دقیقه ضدعفونی می کند، با هزینه پایین موجود است، و برای ضدعفونی کردن سطوح مراکز بهداشتی استفاده می شود. با این حال الکل مخاط بینی، پوست و مجرای تنفسی را تحریک می کند، تحت دما و نور تجزیه می شود، در برابر مواد شیمیایی دیگر واکنش نشان می دهد.

باید با احتیاط مصرف شود؛ تهویه کافی باشد، و با مراقبت و امنیت استفاده شود. استفاده نادرست از الکل، از جمله ترکیب آن با مواد قوی یا ملایم تر، خاصیت آن را از بین برده، و به کارکنان آسیب می رساند.

نکات مهمی در مورد محلول وایتکس که باید به آن توجه کنید

مواد نظافتی را که روی یک سطح استفاده کرده‌اید، نباید بلافاصله پاک کنید. بسیاری محصولات ضدعفونی کننده، مانند اسپری‌ها یا دستمال‌های مرطوب، باید چند دقیقه بر روی سطوح بمانند تا تأثیر گذارند. همیشه دستورالعمل‌ها را بخوانید تا مطمئن شوید که از محصولات آن گونه که توصیه شده استفاده می‌کنید و از آسیب زدن به کالاهای حساس به مانند تلفن‌های همراه یا دیگر دستگاه‌های الکترونیک جلوگیری کنید. استفاده از کاورهای قابل نظافت را برای دستگاه‌های الکترونیکی مدنظر قرار دهید.

نکات مهم وایتکس

نکته ضروری همراه با جوهرنمک یا سایر شوینده‌ها استفاده نشود

محلول حتماً در ظرف دربسته نگهداری شود و از تماس با چشم، دست و استنشاق آن خودداری شود!

محلول رقیق‌شده پس از 24 ساعت اثر ضدعفونی‌کنندگی خود را از دست می‌دهد!

در محلی با تهویه مناسب رقیق سازی را انجام دهید تا ریه های شما ملتهب نشوند!

محلول برای هربار استفاده با آب ترکیب شود و باقی‌مانده‌ آن از طریق فاضلاب دور ریخته شود.

برای ساخت محلول مناسب باید به نوشته روی ظرف وایتکس توجه کنند

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده