دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهبود میگرن چاکرای چشم سوم

بهبود میگرن چاکرای چشم سوم

بهبود میگرن چاکرای چشم سوم

همه ما می دانیم که انرژی های معنوی بر ما تأثیر می گذارد ، اما آیا می دانید ریشه معنوی بیماری هایی مانند میگرن وجود دارد؟

اگرچه دلایل خاص دیگری نیز وجود دارد که ممکن است به میگرن مبتلا شویم ، میفهمیم که ریشه آن در معنویت است تا جسمی.چشم سوم در وسط پیشانی قرار دارد و به عقیده دانشمندان و عرفای شرقی چشم سوم به شکل یک لوبیا است که با کمک آن انسان میتواند کار هایی انجام دهد که هرکسی قادر به انجامشان نیست! و چشم سوم وسیله ای است برای پیش بینی، آینده نگری، روشن بینی، پیشگویی و … که بدون استفاده از دو چشم جسم انجام میشود. روشن بینی به معنای دریافت و تجزیه و تحلیل اطلاعات بدون استفاده از چشم جسمی می باشد.آیا زندگى همین جلوه صورى و ظاهرى آن یعنى خوردن و خوابیدن است؟ یا در پشت این حرکات، غایتی رفیع و هدفی بلند خوابیده است،

بنابراین ، در صورت بروز میگرن مداوم و بدون هیچ توضیح پزشکی ، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا هر دلیل معنوی برای درد خود را از بین ببرید. معنویت گرایی فقط مربوط به چیزی انتزاعی مانند تجزیه و تحلیل زندگی گذشته نیست ، بلکه همانند احساس قلب است.

همه‌ انسان ها به چشم سوم خود دسترسی دارند. به عنوان مثال، وقتی بر اساس ظن و گمانی که دارید عمل می‌کنید، در واقع از چشم سوم‌تان استفاده کرده‌اید. اما این فقط شروع ماجرا است. چشم سوم‌ یک حس است، حسی که می‌توانید آن را پرورش دهید؛ حسی که می‌تواند ناب‌تر و دقیق‌تر از یک ظن و گمان ساده باشد.جزء طبیعی و ذاتی وجود هر انسان است. یکی از نگرش‌های ممکن آن است که چشم سوم را یک ارگان «ماورایی» در نظر بگیریم که مغز و تمام احساسات را در بر می‌گیرد؛ و در واقع مجموعه‌ای است که به صورت یک ارگان بزرگتر و احساسی‌تر عمل می‌کند. چشم سوم بخشی هوشمند از فرایند تکامل طبیعی بشر است که به شما اجازه می‌دهد الگوها و انگاره‌هایی را در زندگی خود ببینید. و حتی جالب‌تر از آن، این که چشم سوم‌تان می‌تواند با در اولویت قرار دادن اطلاعات مربوطه نسبت به سایر حس‌ها، این انگاره‌ها را برای شما آشکار و قابل رویت کند.

ریشه میگرن معنوی

چشم سوم باز برای کسی که قبلا آن را تجربه نکرده‌است می‌تواند تجربه‌ سختی باشد.شما در میانه‌ ابروهایتان و وسط پیشانی احساس نبض و ضربان دارید. یک فشار شدید و نیرومندی که واقعا آن قسمت از سر شما را فشار می‌دهد. موقعی که چشم سوم شما در حال باز شدن است این یک نشانه کاملا طبیعی و عادی است.باز شدن چشم سوم می‌تواند سبب فشار و درد در سر شود. برای رفع آن قدم بزنید.قدم زدن طولانی در طبیعت جدا به کاهش فشار کمک می‌کند و چشم سوم را قادر به دیدن می‌کند. بیشتر علائم جسمی ناشی از دلایل معنوی به دلیل عدم تعادل در انرژی کند که از طریق ما جریان می یابد. این می تواند باعث انسداد یا فعال شدن بیش از حد شود ، که در یک یا چند مرکز انرژی چاکراها رخ می دهد.

میگرن به همان ترتیب اتفاق می افتد. معمولاً این سردردهای شدید نشانگر یک چاکرای چشم سوم بیش فعال است که مرکز درک و حواس است.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

اگر میگرن شما را نسبت به نور و صدا بسیار حساس می کند و معمولاً باعث ایجاد فشار در پشت چشم می شود ، سومین چاکرای چشم جایی است که باید انرژی شما برای بهبود معنوی متمرکز شود.

جدا شدن احساسی برای زندگی شادتر

باور کنید می توانید آزاد ، راحت و خوشحال باشید:

در موقعیت های استرس زا آرام باشید و آماده باشید.

افکار و احساسات منفی را کنار بگذارید.

شخصاً از گرفتن مسایل جلوگیری کنید.

از خود در برابر افراد استرس زا محافظت کنید.

میگرن چاکرای چشم سوم

برای بهبود چاکرای چشم سوم در هنگام بیش فعالی ، باید رویکردی چند جانبه داشته باشید.

برای تسکین فوری ، بهترین پیشنهاد مراقبه است. هنگامی که از میگرن شدید رنج می برید رسیدن به یک حالت مراقبه ای می تواند کار دشواری باشد. اما اصرار کنید و متوجه خواهید شد که تسکین درد در حال نزدیک شدن است.

اگرچه تسکین میگرن از طریق مدیتیشن امکان پذیر است ، اما یک درمان درمانی عمیق تر لازم است. برای تسکین طولانی مدت ، شما باید یک سفر شفابخش معنوی را از چاکرای چشم سوم خود طی کنید.

بهبود معنوی چشم سوم

چندین ابزار وجود دارد که می تواند برای بهبود چاکرای چشم سوم مورد استفاده قرار گیرد و مدیتیشن درمانی یکی از آنهاست. استفاده از رایحه ها ، روغن های دارویی و چوب صندل و عود رزماری به تعادل چاکرای چشم سوم کمک می کند و می دانید جهان به ما چه می گوید.

با این حال ، مهمترین چیز ارزیابی سبک زندگی شماست.

فعال شدن بیش از حد چاکرای چشم سوم نشان دهنده اضافه بار حسی است - معمولاً یک عارضه جانبی یک زندگی بسیار پرتنش است. شما می توانید به طور هم زمان خیلی چیزها را بپذیرید و از حد مجاز خود عبور کنید.

نگاهی عمیق به موارد زندگی خود بیندازید و ببینید از چه چیزی می توانید خلاص شوید. در پایان روز ، درمان علائم میگرن معنوی می تواند بلافاصله تسکین یابد ، اما تغییر شیوه زندگی شما اغلب تنها راه جلوگیری از بروز مجدد آن علائم است.

راز این است که زندگی خود را تمیز و شفاف نگه دارید. هنگام از بین بردن انرژی های منفی از هاله ، باید منبع این انرژی ها را از زندگی خود بگیرید. برای تسکین طولانی مدت ، از هر چیزی که برای شما سنگینی می کند ، دوری کنید.

طیف گسترده ای از محصولات و خدمات متناسب با نیاز و بودجه شما وجود دارد.

بیداری معنوی مستلزم آن است که در ذهن ، قلب و بدن خود به اندازه کافی قوی باشید و به یک برنامه جدید برسید.

این ایده که برای بیدار کردن انرژی معنوی به قدرت خاصی نیاز است ، ممکن است برای شما جدید باشد ، اما واقعیت دارد.

انرژی که از خواب بیدار می کنید قدرتمند است و می تواند تقریباً مشکلات ذهنی ، قلبی یا جسمی شما را تحریک کند. آماده سازی ذهن ، قلب و بدن بسیار مهم است تا بتوانید با شدت باشید و در برابر تحول معنوی عمیقی که بیداری ایجاد می کند ، تسلیم شوید.

ذهن: بیداری معنوی آگاهی

روش های زیادی برای پرورش ذهن و رشد در مسیر معنوی وجود دارد و بیدار کردن انرژی شما تنها راه آگاهی بیشتر نیست. در نهایت ، بیداری معنوی فقط راهی برای آگاهی بیشتر و یافتن آزادی است.

یادگیری کار کردن با ذهن

برای شروع ، در اینجا برخی از موارد اساسی وجود دارد که شما باید آنها را بپذیرید تا کار بیداری معنوی را در ذهن خود شروع کنید:

شما نسبت به خود نادان هستید.

شما نسبت به زندگی نادان هستید.

اعتقادات شما متعلق به شما نیست ، اما توسط دیگران به شما داده شده و ناخودآگاه - در بیشتر موارد - توسط شما پذیرفته شده است.

این چهار مورد احتمالاً برای تحریک واکنش منفی در اکثر افراد بیش از اندازه کافی است ، اما انتظار می رود این واکنش ها وجود داشته باشد. بخشی از آماده سازی ذهن برای مقابله با بیداری معنوی توانایی کنار آمدن با حقایقی است که منیتان از آنها خوشش نمی آید.

قلب: چگونه آن را برای بیداری معنوی تقویت کنیم

یک قلب قوی حتی برای چالش برانگیزترین احساسات نیز باز است. گم نمی شود و در احساسات فرو نمی رود.

اکثر مردم قلبی بسیار ضعیف دارند و همین امر آنها را برای کنار گذاشتن احساسات قدیمی و گسترش عشقی که بیداری معنوی می تواند آماده کند ، آماده می کند. به همین دلیل است که این سطح و همچنین سطح ذهن باید آماده شوند.

یادگیری کار با قلب و احساسات

مسیری که می توانید از طریق عاطفی با همه وقایع معنوی کنار بیایید با یادگیری ساده مشاهده احساسات آغاز می شود.

همانطور که مشاهده افکار مفید است ، مشاهده احساسات به آنها این امکان را می دهد که همانطور که لازم است پدیدار شوند.

با مثال آوردن مرگ مادر کسی ، وقتی احساسات به وجود می آید ، این مسئله نیست که چرا او مجبور شده است اینقدر جوان بمیرد ، با این باور که انصاف نیست که تمام لحظاتی را که می توانید با او داشته باشید و غیره اینها عقاید نفسانی هستند که داستان را تغذیه می کنند.

باورها به احساسات انرژی بیشتری می دهند. این به راحتی پذیرفتن این است که او را دوست داشته باشید و دلتنگش شوید.

احساسات بوجود می آیند و می توانید هنگام تماشای احساساتی که باید ابراز شوند ، نفس بکشید و آرام باشید. با از بین رفتن بار عاطفی ، فرد می تواند از درد خود رها شود.

بدن

آخرین ، اما مطمئناً مهم نیست ، بدن باید مورد مراقبت قرار گیرد.

بدن بیمار تشخیص و درک همه احساسات بدنی را که می تواند با حرکت انرژی بیدار بوجود بیاید تقریباً غیرممکن می کند.

بدن بیمار تقریباً باعث می شود تغییرات درونی طاقت فرسا و حتی غیر قابل تحمل به نظر برسند. اگر کسی بیش از همه چیزهایی که انرژی می گذرد ناراحت است ، می تواند در یک شب تاریک روح خاموش شود و یا فرو رود.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

یادگیری کار با بدن

با همه آنچه گفته شد ، می توان کارهای زیادی در این زمینه انجام داد که به بدن کمک می کند تا در مقابل موج شدید انرژی بیدار و بهبود عمیق و همچنین رشد معنوی قدرتمندی که ایجاد می کند ، آماده شود.

یکی از آن موارد استراحت است. یک بدن بیش از حد تحریک شده برای مقابله با انرژی بیدار یک آشفتگی خواهد بود ، زیرا این انرژی بسیاری از چیزها را در افراد متزلزل می کند. با این حال ، هرچه بدن عمیق تر و منظم تر استراحت کند ، تمایل بیشتری به ماندن در حالت استراحت یا بازگشت سریعتر به استراحت خواهد داشت.

سایر نکات برای بیداری معنوی در بدن عبارتند از:

به طور منظم تمرین کن.

جلسات مراقبه و آرامش را انجام دهید.

از غذاها یا مواد بد بدن خود استفاده نکنید.

روزانه برنامه غذایی خود را دوباره ارزیابی کنید.

یوگا می تواند گزینه ای برای پیروی از آن باشد تا بدن شما از نظر معنوی به ذهن شما متصل شود.

هنگامی که بتوانیم انرژی معنوی درون خود را بیدار کنیم ، مزایای مختلفی از نظر جسمی و روانی دریافت خواهیم کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده