دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعامل در رسانه های اجتماعی: چرا مهم و چگونه انجام دهیم

تعامل در رسانه های اجتماعی: چرا مهم و چگونه انجام دهیم

همانطور که پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای پاداش دادن به تعاملات اجتماعی معتبر تکامل می یابند، تعامل رسانه های اجتماعی به بخشی حیاتی از هر استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. در اینجا نگاهی می اندازیم به این که چرا فکر می کنیم تعامل رسانه های اجتماعی بسیار مهم است و چگونه می توانید برای ایجاد یک استراتژی موفق بر موانع غلبه کنید.

چرا باید به تعامل در رسانه های اجتماعی اهمیت دهید؟

چگونه تعامل رسانه های اجتماعی می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد

تاکتیک هایی برای تقویت تعامل و جلب طرفداران مادام العمر

بدون مشارکت، رسانه های اجتماعی فقط رسانه هستند.

مردم از شبکه های اجتماعی برای تجربه یک طرفه استفاده نمی کنند. آنها به دنبال ارتباط هستند - با مردم و با برندها.

چیزی که به عنوان راهی برای مردم برای معاشرت آنلاین با دوستان خود آغاز شد، به مکانی تبدیل شده است که برندها می توانند در گفتگوهای معنادار شرکت کنند و آن مکالمات را به دنبال کنندگان و مشتریان تبدیل کنند. و تعامل رسانه‌های اجتماعی تأثیر عمده‌ای بر کسب‌ وکارهای کوچک دارد و همه چیز از آگاهی از برند گرفته تا وفاداری مشتری را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در اینجا، می‌توانید بیاموزید که چگونه استراتژی تعامل در رسانه‌های اجتماعی خود را بهبود ببخشید، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که تأثیر مثبت دارد.

تعامل در رسانه های اجتماعی چیست؟

تعامل در رسانه های اجتماعی معیاری است از نحوه تعامل مردم با حساب ها و محتوای رسانه های اجتماعی شما. این اصطلاح می‌تواند طیف وسیعی از اقدامات را در تمام پلتفرم‌های اجتماعی پوشش دهد. برای مثال، تعامل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

لایک ها و موارد دلخواه

نظرات، پیامک، پاسخ

اشتراک گذاری و بازتوییت

ذخیره می کند

کلیک می کند

اشاره می کند

تعامل روشی عالی برای سنجش اینکه آیا محتوایی که ایجاد می کنید واقعاً با مخاطبان شما طنین انداز می شود یا خیر، اما این همه چیز خوبی نیست که من را به موضوع بعدی خود می کشاند...

چرا تعامل در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است

به طور خلاصه، زیرا پلتفرم های رسانه های اجتماعی این را می گویند.

دسترسی ارگانیک تقریباً در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر کاهش یافته است. با این حال، حساب‌های با تعامل بیشتر در رسانه‌های اجتماعی کمترین تأثیر را دارند . در واقع، فیس‌بوک از « درگیری معنادار » به عنوان سیگنال مهمی استفاده می‌کند که یک پست باید در اولویت قرار گیرد.

به عبارت دیگر، پست‌های رسانه‌های اجتماعی با تعاملات فعال و متفکرانه‌تر، دسترسی بیشتری خواهند داشت. همانطور که فیس بوک توضیح می دهد :

"تعامل با مردم با احساس بهتری همراه است... از طرف دیگر، فقط مرور کردن در فید فیس بوک، خواندن یا تماشای منفعلانه بدون تعامل با دیگران، باعث می شود احساس بدتری در افراد ایجاد شود."

مشتریان شما از شما نیز انتظار دارند که درگیر شوید، به خصوص در مورد ارائه پشتیبانی. رسانه های اجتماعی انتخاب شماره یک برای مراقبت از مشتری هستند - هر ماه، مردم و کسب و کارها 8 میلیارد پیام فیس بوک را مبادله می کنند . مشتریان نه تنها برای پاسخ دادن بلکه برای انجام سریع آن به شما متکی هستند. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط توییتر در سال 2016 ، 71 درصد از کاربران آنها انتظار دارند که برندها در عرض یک ساعت پاسخ دهند.

مردم عاشق دیدن (و به اشتراک گذاشتن) تعاملات مثبت بین برندها و افراد واقعی هستند.

 پاسخ به یک شکایت در رسانه ها

پاسخ دادن به صورت عمومی ممکن است کمی ترسناک باشد، اما اگر خدمات عالی ارائه دهید، مشتریان شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت. به طور متوسط ​​66٪ از افراد بین 18 تا 54 سال اگر به درخواست های خدمات مشتری در رسانه های اجتماعی پاسخ دهند، برندها را بهتر می بینند. به‌علاوه، هر رفت و برگشت عمومی به‌عنوان تعامل بیشتر به حساب می‌آید که به دسترسی کلی شما بازمی‌گردد.

در نهایت، تعامل باعث ایجاد روابط می شود. ما از رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم تا از مشتریان و جامعه خود در مورد چگونگی بهبود تجربه آنها یاد بگیریم.

اولویت کانال های دیگری که دوست دارید ما را به ابزار تعامل اضافه کنیم، چیست؟

داشتن این خط مستقیم به مخاطبان هدف ما را قادر می سازد تا روابط ایجاد کنیم، همدلی ایجاد کنیم و در نهایت محصول بهتری برای کاربران خود بسازیم.

چگونه تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهیم

در اینجا نحوه حفظ میزان مشارکت در رسانه های اجتماعی در حال افزایش است.

1. در واقع اجتماعی باشید

شما احتمالاً به یک مهمانی نمی روید که فقط به سخنرانی بپردازید و از انجام هر گونه مکالمه خودداری کنید، درست است؟ برای جذاب بودن، باید در واقع اجتماعی شوید، که به معنای تعامل با افراد اطرافتان است.

این چیزی است که ما سعی می کنیم همیشه در شبکه های اجتماعی انجام دهیم، با هدف پاسخگویی به اکثر نظرات و منشن هایی که دریافت می کنیم.

همانطور که دشان راسل، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ساترن الگانس کندل، نه تنها عمل خوبی برای ورود به آن است، بلکه می تواند بر درآمد شما نیز تأثیر بگذارد :

رسانه‌های اجتماعی ما پول زیادی برای ما به ارمغان می‌آورند... ما از 20000 تا 30000 دلار در ماه فقط با ارسال تصاویر زیبا به بیش از 100000 دلار در ماه رسیدیم و فقط با درگیر کردن مردم بیشتر شدیم.

کمی اضطراب اجتماعی (رسانه ای) دارید؟ از ابزارهای تعامل رسانه های اجتماعی برای ردیابی ذکرها، نظرات و مکالمات در یک مکان مرکزی استفاده کنید. (تعدادی از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد. 

و در اینجا در Buffer ، ابزار جدید تعامل خود را برای کمک به شما برای حفظ تعاملات مهم در اینستاگرام و فیس بوک و تبدیل فالوورها به طرفداران، ارائه کرده ایم.

کسب و کار خرده فروشی Sass & Belle از این ابزار برای پاسخگویی به موقع به نظرات خود استفاده می کند:

استفانی کالوزا، مدیر رسانه های اجتماعی Sass & Belle، می گوید : "ما به طور روزانه از Buffer استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هرگز نظر یا سوالی را از جامعه خود از دست ندهیم." . 

2. صدایی ثابت و معتبر داشته باشید

قرار دادن خود در رسانه های اجتماعی می تواند ترسناک باشد. آیا مردم از آنچه شما برای گفتن دارید خوششان می آید؟ آیا برند خود را در بهترین حالت خود قرار می دهید؟

داشتن صدایی معتبر در رسانه های اجتماعی مهم است، اما به آن آسانی که به نظر می رسد نیست. این ضروری است زیرا برند شما را انسانی می کند و مردم را تشویق می کند که به شما پاسخ مثبت دهند و درباره شما صحبت کنند.

دشوار است زیرا چیزهایی مانند "صدا" و "لحن" کاملاً ذهنی هستند. در اینجا این است که کوان لی چالش را در یک پست وبلاگ قبلی توضیح می دهد :

"ما نمی خواهیم مارک ها با ما طوری صحبت کنند که گویی ما نشانه های دلار هستیم. ما خواهان ارتباط معتبر هستیم. یافتن صدایی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی شما می تواند دشوار باشد زیرا این مفهوم تا حدودی با سایر استراتژی های بهینه سازی آنلاین متفاوت است. صدا آماری نیست که بتوانید آن را دنبال کنید یا یک عنصر طراحی نیست که بتوانید آن را تغییر دهید. صدا عمیق تر از آن است.»

به عنوان نمونه ای از چگونگی توسعه صدای رسانه های اجتماعی خود، در اینجا یک فرمول چهار قسمتی ارائه شده است که توسط استفانی شواب برای Social Media Explorer نوشته شده است. او صدا را به لحن، شخصیت، زبان و هدف تقسیم می کند.

تأثیر مشارکت در رسانه های اجتماعی خود را اندازه گیری کنید

تعامل برای تقویت نفس عالی است، اما نظارت بر اینکه چگونه این تعامل بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد نیز مهم است.

به نظر من، توانایی تعیین کمیت بازگشت سرمایه، بزرگترین چیزی است که برندها را از سرمایه گذاری در تعامل با رسانه های اجتماعی باز می دارد.

معمولاً اندازه گیری کلیک روی یک کمپین تبلیغاتی یا فروش از طریق تبلیغات ایمیلی کاملاً ساده نیست.

در Buffer، ما موفقیت را از طریق چند لنز اندازه گیری می کنیم:

1. تأثیر پشتیبانی مشتری

به چند پیام در شبکه های اجتماعی پاسخ می دهیم؟ آیا ما سریعتر پاسخ می دهیم (و مسائل را حل می کنیم؟ آیا این باعث کاهش تعداد درخواست‌های پشتیبانی از طریق کانال‌های دیگر مانند ایمیل می‌شود؟

2. تاثیر نام تجاری

اندازه‌گیری تأثیر تعامل رسانه‌های اجتماعی بر برند شما دشوارتر است، زیرا سفر شخصی با نام تجاری شما غیرخطی است و اسناد مبهم است. درک برند در طول زمان و از طریق کانال های متعدد ایجاد می شود.

در Buffer، معیار برندی که ما روی آن تمرکز می‌کنیم، برداشت‌ها است - تعداد افرادی که هر هفته با بافر در تماس هستند. ما یک هدف سالانه برای دستیابی داریم و پیشرفت هفتگی را در برابر آن دنبال می کنیم.

ما با رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان جزئی از دسترسی کل رفتار می‌کنیم، و این رسانه‌ها سهم بزرگی در تعداد کل دسترسی ما دارند.

در جدول زیر، Social Reach تعداد کل افرادی است که محتوای ما را در فید رسانه اجتماعی می بینند و Social Engagement مجموع لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و کلیک ها و غیره است.

ما مشارکت اجتماعی را لحاظ می کنیم زیرا به ما کمک می کند کیفیت دسترسی خود را اندازه گیری کنیم. با تعامل با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی، سعی می کنیم هر دوی این اعداد را بالا ببریم!

برای بهبود تعامل رسانه های اجتماعی، باید آن را زیر نظر داشته باشید

شما نمی توانید چیزی را بدون دانستن نقطه شروع خود تقویت کنید. با ابزارهای تجزیه و تحلیل و تعامل بافر، تلاش های تعامل خود را به دقت زیر نظر داشته باشید.

با تجزیه و تحلیل ما به راحتی می توانید بهترین محتوای خود را ارائه دهید تا بهتر بفهمید مخاطبان شما با چه چیزی بیشتر درگیر هستند:

و با ابزارهای تعامل ما می‌توانید به نظرات بیشتری پاسخ دهید، از تعاملات مهم مطلع شوید و دنبال‌کنندگان خود را به طرفداران تبدیل کنید. 

با تعامل مداوم و معتبر با فالوورهای خود، بهترین استفاده را از تلاش های رسانه های اجتماعی خود انجام دهید. برای یک آزمایش 14 روزه ثبت نام کنید تا ابزارهای تعامل و تجزیه و تحلیل را امتحان کنید!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده