دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه از هوش مصنوعی در اینستاگرام استفاده می شود؟

چگونه از هوش مصنوعی در اینستاگرام استفاده می شود؟

هوش مصنوعی به استوری اینستاگرام آمد

هوش مصنوعی جهان را تحت تأثیر قرار داده است. در صنعت تحت رهبری مایکروسافت و گوگل، بسیاری از شرکت های فناوری در مقیاس کوچک نیز در حال ظهور هستند. با این حال متا که در زمینه هوش مصنوعی عقب مانده است، نمی خواهد قطار را از دست بدهد. در همین راستا این شرکت در حال آماده سازی قابلیت هوش مصنوعی برای اینستاگرام است.


با پیشرفت روزافزون  هوش مصنوعی ، ابزارهای مولد مبتنی بر هوش مصنوعی که از قضا حتی برای عموم مردم نیز آسان است، بیش از هر زمان دیگری وارد امور روزمره شده اند. یکی از نمونه ها را باید ویژگی جدید اینستاگرام دانست که می توانید در طول روز از آن برای ارسال استوری استفاده کنید. این ویژگی که Backdrop نام دارد، با توجه به توضیحات کاربر، تصویر جدیدی را برای پس زمینه داستان ایجاد می کند.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی
امکان ایجاد پس زمینه برای استوری اینستاگرام با هوش مصنوعی

مدیر بخش هوش مصنوعی اینستاگرام اخیراً این ویژگی جدید را در توییتر معرفی کرده و ویدیوی آموزشی کوتاهی را به اشتراک گذاشته است. هنگامی که عکسی را در قسمت داستان آپلود می کنید یا با دوربین گوشی خود عکس می گیرید، نماد Backdrop در بالای صفحه ظاهر می شود.  این آیکون به صورت یک قاب مستطیل شکل با آدمک در کنار آیکون هایی مانند متن و موسیقی قرار دارد. با ضربه زدن روی آن پس‌زمینه عکس آپلود شده حذف میشود و کاربر باید دقیقاً توضیح دهد که چه پس‌ زمینه‌ ای برای تصویر خود می‌خواهد. البته اینستاگرام استوری هایی را که به این روش ویرایش شده اند با تگ “AI·Backdrop by Instagram” نمایش می دهد.


همچنین یک برچسب به سایر کاربران نشان میدهد تا آنها را تشویق کند تا از این ویژگی برای ویرایش استوری های خود استفاده کنند. ایجاد پس‌زمینه برای استوری‌ها با هوش مصنوعی اکنون برای کاربران اینستاگرام در ایالات متحده در دسترس است. در اواسط ماه دسامبر، تیم توسعه اینستاگرام 28 کاراکتر مبتنی بر هوش مصنوعی را در تمامی اپلیکیشن های خود از جمله اینستاگرام برای کاربران آمریکایی معرفی کرد. حتی استفاده از موتور جستجوی بینگ را ممکن کرد.


قابلیت نوشتن هوش مصنوعی برای اینستاگرام در راه است

اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی در جهان، بالاخره قابلیت هوش مصنوعی را معرفی کرد. الساندرو پالوزی که اطلاعاتی را در مورد ویژگی های اینستاگرام در پلتفرم X به اشتراک می گذارد، فاش کرد.


بر اساس این افشاگری، این غول رسانه های اجتماعی در حال توسعه قابلیتی برای ارسال DM با هوش مصنوعی است. در صفحه DM اینستاگرام که توسط Paluzzi به اشتراک گذاشته شده است، گزینه "Write with AI" خودنمایی می کند. همچنین ممکن است مدل هوش مصنوعی SeamlessM4T متا برای قابلیت نوشتن معرفی شود.


این هوش مصنوعی در ماه آگوست رونمایی شد و توانایی درک و ترجمه تقریباً به 100 زبان را دارد.  بنابراین، ممکن است بدون استفاده از Google Translate مستقیماً از طریق اینستاگرام ترجمه کنید. با این حال، مشخص نیست که آیا اینستاگرام قابلیت ترجمه برای قابلیت نوشتن با هوش مصنوعی را فراهم می کند یا خیر.


این ویژگی ساده در واقع کمترین توجه را در میان ویژگیهای هوش مصنوعی پلتفرم رسانه‌های اجتماعی دارد. در ماه اکتبر، همچنین فاش شد که این پلتفرم روی یک دوست مجازی با هوش مصنوعی کار می‌کند. به نظر می رسد متا در تلاش است تا سیستم هوش مصنوعی بسیار پیچیده تری ایجاد کند.  اپلیکیشن رسانه اجتماعی هنوز قابلیت دستیار هوش مصنوعی را معرفی نکرده است که مانند یک دستیار شخصی برای کاربران عمل کند.


اگرچه متا از رقبای خود عقب است، اما همچنان این فرصت را دارد که با مدل هوش مصنوعی SeamlessM4T به این رقابت بپیوندد. همچنین شایان ذکر است که غول فناوری اپل تنها با iOS 18 به انقلاب هوش مصنوعی خواهد پیوست.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده