خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین موفقیت با 10 ویژگی

بهترین موفقیت با 10 ویژگی

بهترین موفقیت با 10 ویژگی برتر

افراد موفق زمانی پیشرفت می‌کنند و به اهداف‌شان می‌رسند که کارهایی را انجام می‌دهند که فکر می‌کنند از پس آن‌ها برمی‌آیند. آن‌ها مصرانه موانع را برای رسیدن به اهداف ممکن از سر راه‌شان برمی‌دارند. این به آن معناست که قدم زدن خارج از نقطه آسایش و آرامش یا همان منطقه امن و تحقیق در مورد دنیای اطراف، به معنای جستجوی فرصت‌ها برای رسیدن به موقعیت‌ها پایدار و دائمی است.

آنا چوی

آنا یک متخصص ارتباطات و از علاقه مندان به زندگی است. او سردبیر است و دوست دارد در مورد عشق ، زندگی و اشتیاق بنویسد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

این افراد به یک دلیل موفق هستند. آنها به دلیل شانس موفق نمی شوند ، در جهت اهداف خود تلاش می کنند. در اینجا 10 کلید برای موفقیت بسیار بالا آورده شده است.

ریچارد برانسون: همیشه خودتان را به چالش بکشید.

بزرگترین انگیزه من؟ فقط برای اینکه خودم را به چالش بکشم. من زندگی را تقریباً مانند یک تحصیلات طولانی در دانشگاه می دانم که هرگز نداشتم - هر روز چیز جدیدی می آموزم.


اوپرا وینفری: به خودتان ایمان داشته باشید.

هربار که آنچه را می خواهید یا باور می کنید بیان می کنید ، اولین کسی هستید که آن را می شنوید. این پیام برای شما و دیگران است درباره آنچه فکر می کنید ممکن است. به خودتان سقف ندهید.


استیو جابز: وقت خود را تلف نکنید.

"وقت شما محدود است ، بنابراین زندگی خود را در زندگی شخص دیگر تلف نکنید. گرفتار جزم نشوید - که با نتایج تفکر افراد دیگر زندگی می کند. اجازه ندهید که صدای نظرات دیگران صدای داخلی شما را غرق کند. و از همه مهمتر ، این شجاعت را داشته باشید که قلب و شهود خود را دنبال کنید. آنها به نوعی می دانند که واقعاً چه چیزی را می خواهید بدست آورید همه چیز ثانویه است. "


بیل گیتس: از تغییر نترسید.

   مردم همیشه از تغییر می ترسند. مردم هنگام اختراع از برق می ترسیدند ، مگر نه؟ مردم از زغال سنگ می ترسیدند ، آنها از موتورهای بنزینی می ترسیدند ... همیشه جهل وجود خواهد داشت و جهل منجر به ترس می شود. اما با گذشت زمان ، مردم می آیند استادان سیلیکون خود را بپذیرند. "


مارک تواین: قبل از این که خیلی دیر شود این کار را انجام دهید.

"بیست سال از این پس شما از کارهایی که نکردید نسبت به کارهایی که انجام داده اید ناامید خواهید شد. بنابراین کاسه ها را دور بریزید. بادبان از بندر امن دور شوید. باد های داد و ستد را در بادبان های خود بگیرید. کاوش رویا. کشف کردن."

وینس لومباردی: سخت کار کنید.

 "قیمت موفقیت کار سخت ، فداکاری به کار در کار درست است و عزم این که پیروز شویم یا از دست دهیم ، بهترین های خودمان را برای انجام وظیفه مورد استفاده قرار داده ایم."


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

ناپلئون هیل: شکست ناگزیر است.

وی گفت: "قبل از موفقیت در زندگی هر كس ، مطمئناً با شکست موقت و احتمالاً برخی از شکستها روبرو خواهد شد. وقتی شکست بر مرد غلبه کند ، ساده ترین و منطقی ترین کار برای ترک کردن است. این دقیقاً همان کاری است که اکثر مردان انجام می دهند. "


آلبرت انیشتین: خلاق باشید.

 "من به اندازه یك هنرمند كافی هستم كه خیالم را آزادانه جلب كنم. تخیل مهمتر از دانش است. دانش محدود است. تخیل جهان را محاصره می کند. "


توماس ادیسون: اقدام کنید.

 "شلوغ بودن همیشه به معنای کار واقعی نیست. هدف همه کارها تولید یا دستیابی است و برای هر یک از این اهداف باید پیش بینی ، سیستم ، برنامه ریزی ، شعور ، و هدف صادقانه و همچنین تعبیر باشد. به نظر می رسد انجام ندهد. "


وینستون چرچیل: انتقاد را بپذیرید.

انتقاد ممکن است قابل قبول نباشد ، اما لازم است. همان عملکردی را که درد در بدن انسان دارد انجام می دهد. این توجه را به وضعیت ناسالم امور می بخشد.

چه چیزی باعث تولید کمتر شما می شود؟ یک راهنمای سفارشی به دست آورید و یاد بگیرید که چگونه آن را اصلاح کنید تا سریعتر انجام شود.


«تونی رابینز» مشهورترین سخنران انگیزشی دنیا در این باره معتقد است که: کار و عمل بدون درجات مختلف هدفمندی فقط وقت تلف کردن است. شما چقدر برای زندگی و روزهای هفته برنامه‌ریزی دارید؟

رفتن به سر کار، ورزش، درس خواندن و کارهایی از این قبیل بدون برنامه‌ریزی دقیق معمولا کسل کننده به نظر می‌رسند اما یادتان باشد افراد موفق برای تمام روزهای هفته حتی جمعه و روزهای تعطیل برنامه‌ریزی دارند. یکی از ویژگی‌های افراد موفق این است که سعی می‌کنند برنامه‌ ریزی هفتگی‌شان متفاوت‌ تر و با‌کیفیت‌ تر، هدفمند‌ تر و معنادارتر باشد.

زمانی که در مسیر حرکت‌تان به یک مانع برخورد می‌کنید تصور این‌که راه تمام شده و به بن‌بست رسیده‌اید آسان است ،در این‌گونه اغلب افراد کار را رها می‌کنند. اما افراد سرسخت کسانی هستند که موانع از از سر راه خود برمی‌دارند، از تلاش کردن خسته نمی‌شوند و به مسیر ادامه می‌دهند.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده