خرید از سراسر دنیا


» چگونه یک مدیر و رهبری موفق در کسب و کار باشیم

چگونه یک مدیر و رهبری موفق در کسب و کار باشیم

مدیریت کسب و کار باهوش و ذکاوت

تجارت و مدیریت سازمانی رشته هایی هستند که به سازماندهی ، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی انواع مختلف فعالیت های تجاری اختصاص می یابد.

هر سازمانی نیاز به رهبری صحیح دارد. داشتن توانایی و مهارت سازماندهی زمانی بیشتر خودش را نشان می‌دهد که شما رهبری و مدیریت یک مجموعه را بر عهده دارید ،سایر افراد مجموعه از شما الهام می‌گیرند و اگر شما در رهبری ناتوان باشید دیگر برای آن‌ها الهام بخش نخواهید بود وعدم وجود سازماندهی درست منجر به هرج و مرج و یا بالا رفتن میزان استرس در میان کارمندان می‌شود.

بسیاری از مشکلات ریشه در مدیریت ضعیف زمان دارد. یکی از مهارت‌های کلیدی یک رهبر و اصول مدیریت این است همه چیز درست انجام شود ومثل ساعت کار کند.

اگر به عنوان مدیر یک مجموعه در مدیریت کردن زمان شکست بخورید ناگهان توانایی‌های شما در مدیریت تمام جنبه‌های سازمان با شکست مواجه خواهد شد. ممکن است اغلب کارها و پروژه‌ها با اختلال روبرو شود و در نتیجه این توانایی‌های شماست که زیر سوال خواهد رفت.

 باید مدیریت زمان را تحت کنترل داشته باشید: مانند تکمیل وظایف،مهلت انجام این وظایف،

میزان کاری که برای تکمیل وظایف باید انجام شود

توانایی و مهارت وظایف یک هنر است. رهبر موثر و توانا اهمیت این موضوع را برای هماهنگی یک پروژه به خوبی درک می‌کند.مدیریت و رهبری تمام جنبه‌های یک پروژه عملی کاری غیرممکن است.

اصولا الویت‌بندی کارها و وظایف زندگی را آسان‌تر می‌کند. یک فهرست تحت این عنوان درست کنید: کارهایی که باید انجام دهم و برای این‌که استرس کمتری را متحمل شوید حتما موعد مقرر برای تحویل کارها را در نظر داشته باشید. زمانی که بدانید کدام کدام کارها در اولویت هستند و اهمیت بیشتری دارند حتی اعتماد به نفس‌تان هم بیشتر می‌شود. مهارت درک الویت‌ها از جمله حیاتی‌ترین مهارت‌های رهبر و مدیر سازمان است.

این‌که انرژی خود را برای انجام کارهایی هدر دهید که الویت ندارند اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوید. الویت‌بندی شما را در مسیری قرار می‌دهد که در نهایت به تکمیل کارها و وظایف شما منجر می‌شود.

به صورت روزانه تمام موارد را یادداشت کنید ودرست و اصولی زمان‌بندی را انجام دهید.

 سازماندهی راحتتربا برنامه‌ ریزی انجام شود.

 اشکال مختلفی دربرنامه‌ ریزی مثل برخورد با زمان و نحوه انجام یک پروژه و همیشه یک رهبر دانا و باهوش باید یک گام جلوترازسایراعضای سازمان باشد تا تفاوت‌ها را ایجاد کند. یکی از وظایف یک مدیرباید از برنامه‌دیگران آگاهی داشته و آنها را در جهت صحیح پروژه به کار بگیرید. چرا که دراینصورت عدم برنامه‌ ریزی و هماهنگی مشکل‌ساز خواهد شد.


 ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده